Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:38:25 GMT

تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا برای پانزدهمین هفته متوالی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۵۹۷

تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا برای پانزدهمین هفته متوالی کاهش یافت

‍‍‍‍‍‍

اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید آینده این کشور است، در هفته منتهی به چهاردهم اوت، سه حلقه کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم یعنی ۲۴۴ رسیده است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا برای پانزدهمین هفته  تعداد چاه های نفت و گاز طبیعی فعال خود را به پایین ترین رقم رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در شرایطی کاهش یافته که قیمت بالاتر نفت برخی تولیدکنندگان را تشویق به آغاز دوباره حفاری کرده است.

 اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید آینده این کشور است، در هفته منتهی به چهاردهم اوت، سه حلقه کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم یعنی 244 رسیده است.

 این رقم 691 حلقه معادل 74 درصد پایین تر از تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در سال گذشته میلادی است.

 تعداد چاه های نفت آمریکا 4 حلقه در این هفته کاهش یافت و به 172 رسید که پایین‌ترین رقم از جولای 2005 بود. تعداد چاه های گاز این کشور یک حلقه افزایش یافت و به 70 رسید.

تولید نفت آمریکا امسال بیش از حد انتظار کاهش می‌یابدشرکت های نفت آمریکا 48 میلیارد دلار از سرمایه های خود را از دست دادند

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد با توجه به کاهش تعداد این چاه‌ها، انتظار می‌رود تولید نفت خام آمریکا 990 هزار بشکه در روز در سال جاری میلادی کاهش یابد و به 11.26 میلیون بشکه در روز برسد. این اداره ماه قبل کاهش تولید آمریکا را 600 هزار بشکه در روز پیش بینی کرده بود.

 علیرغم اینکه قیمت نفت خام آمریکا هنوز هم 31 درصد پایین تر از آغاز سال جاری میلادی است، ولی 123 درصد طی چهار ماه گذشته افزایش یافته و به حدود 42 دلار در هر بشکه رسیده است. امید به بهبود اقتصاد جهان و افزایش تقاضای انرژی باعث افزایش قیمت نفت شده است.

 تحلیلگران می گویند قیمت بالاتر نفت شرکت های انرژی را تشویق می کند روند کاهش تعداد چاه های خود را کند کرده و فعالیت‌های حفاری خود را در سال جاری از سر بگیرند.

انتهای پیام/58

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... صنعت نفت آمریکا ۱ میلیارد دلار برای انتخاب دوباره ترامپ هزینه کرده است صادرات نفت آمریکا به اروپا دوباره افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صنعت نفت آمریکا ۱ میلیارد دلار برای انتخاب دوباره ترامپ هزینه کرده است صادرات نفت آمریکا به اروپا دوباره افزایش یافت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۳|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۷۰۰هزار تومان شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۴ ۴ مخالفت شدید کشورهای اروپایی با تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز روسیه ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۴| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها ۶ وزارت صمت را این روزها چه کسی اداره می‌کند؟ ۷ فروش اوراق سلف نفتی از یکشنبه آینده/ هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان قیمت خورد + سند ۸ رشد قیمت مسکن مهر شهرهای جدید/ مسکن مهر پردیس در مرز میلیاردی شدن مهمترین اخبار اقتصادی اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است وزارت صمت را این روزها چه کسی اداره می‌کند؟ مدیرعامل بورس انرژی: فروش اوراق سلف نفتی با طرح رییس‌جمهوری متفاوت است یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود مشاور ارشد ترامپ: عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان حتمی است حملات هوایی و توپخانه ‌ای رژیم صهیونیستی به غزه ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعداد چاه های نفت و گاز نفت و گاز آمریکا پایین ترین رقم افزایش یافت نفت آمریکا ترین اخبار کاهش یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲ سنت معادل ۰.۰۲ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۴۰ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز چهارشنبه یک افزایش قیمت جزئی داشته که می‌تواند نتیجه گزارش کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا طی هفته گذشته باشد. به نظر می‌رسد توجه سرمایه‌گذاران از تنش‌های خاورمیانه دور شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲ سنت معادل ۰.۰۲ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۴۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲ سنت معادل ۰.۰۲ درصد کاهش ۸۳ دلار و ۳۴ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۳.۲۳۷ میلیون بشکه در هفته منتهی به ۱۹ آوریل کاهش یافته است. این در حالیست که بسیاری از تحلیلگران انتظار یک افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

تاجران منتظر اطلاعات رسمی در مورد ذخایر نفت و محصولات نفتی هستند که قرار است امروز منتشر شود.

در این بین، احتمال کاهش نرخ بهره در انگلیس و اتحادیه اروپا در ماه ژوئن افزایش یافته که می‌تواند به رشد اقتصاد و در نتیجه رشد تقاضا برای نفت کمک کند.

کپیتال ایکونومیکس طی یادداشتی اعلام کرد فعالیت تجاری در منطقه یورو و انگلیس در ماه جاری میلادی با بیشترین سرعت طی یک سال گذشته رشد داشته که حاکی از ادامه رشد اقتصاد منطقه است.

از طرف دیگر فعالیت تجاری در آمریکا در ماه آوریل تا پایین‌ترین سطح طی چهار ماه گذشته کاهش یافته است. بدین ترتیب سیاستگذاران قانع می‌شوند که لازم است نرخ بهره را جهت حمایت از اقتصاد پایین بیاورند.

با وجود تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به نظر می‌رسد توجه تاجران تا حدی از تحولات خاورمیانه در معاملات روز چهارشنبه دور شده است.

دیگر خبرها

  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران