Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت. تاریخ انتشار: 08:43 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۷۳۳

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت و گفت: طی سه روز آینده در بخش شمالی کشور استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهند بود و استان گیلان با شدت بارش‌ها روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و شب‌های سه روز آینده در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور 

گودرزی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی از امروز تا سه شنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور داریم و هوا در نیمه شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل به طور محسوس خنک‌تر می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر تا روز دوشنبه مواج و متلاطم خواهد بود، تصریح کرد: همچنان در شرق کشورمان پیده غالب وزش گرد و خاک است به خصوص در شمال سیستان و بلوچستان و زابل و جنوب خراسان جنوبی این مساله شدت خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه در چند روز آینده دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس مواج می‌شود، اعلام کرد: تهران امروز با پدیده غالبی همراه نخواهد بود و گاهی در طول روز با وزش باد روبه‌رو می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر وزش باد را در مناطق جنوبی و غربی تهران پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما در تهران امروز به ۳۷ درجه سانتگیراد می‌رسد که تا سه روز آینده با کاهش نسبی دما روبه‌روست و دما به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی تهران روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا