Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@16:13:46 GMT

عکس/ واکنش فلسطینیان به خیانت بن‌زائد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۶۸۶

عکس/ واکنش فلسطینیان به خیانت بن‌زائد

کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که این توافقنامه به منزله یک خنجر زهر آلود به پهلوی امت اسلامی و تاریخ این امت است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غصب سرزمین‌ فلسطینیان در دره رود اردن ستیزه‌جویی علیه صلح و امنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای مصادره ۸۰۰ هکتار از زمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن در کرانه غربی فلسطین را به شدت محکوم کرد و آن را سرقت و تجاوزی آشکار و غیرقانونی علیه حقوق مسلم و طبیعی ملت فلسطین و ستیزه جویی علیه صلح و امنیت و مقررات بین‌المللی دانست.

وی غصب بخش دیگری از سرزمین‌های متعلق به ملت فلسطین را مکمل اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تداوم اجرای سیاست شوم و شیطانی برای محو ملت فلسطین در گستره بحر تا نهر و پهن کردن این غده سرطانی در سرتاسر سرزمین‌های فلسطین تاریخی دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: تصمیم غیر قانونی و خطرناک اخیر که در نوع خود بزرگ‌ترین مصادره اراضی فلسطینی از سال ۱۹۹۳ میلادی بدین سو محسوب می‌شود، در استمرار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مصداق روشن نقض فاحش قوانین، مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی است.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری مسئولیت خطیر جامعه جهانی و در رأس آن سازمان ملل متحد در قبال موج جدید اشغالگری و سرقت آشکار اراضی ملت فلسطین، آنان را به اتخاذ واکنش قاطع، مؤثر و بازدارنده در این زمینه فرا خوانده و بار دیگر بر ضرورت نفی اشغال، احترام به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطینی از بحر تا نهر به پایتختی قدس شریف به عنوان تنها راه حل پایدار و عادلانه که منجر به پایان سیاست تجاوزگری و توسعه طلبانه صهیونیست‌ها در منطقه خواهد شد، تاکید می‌ورزد.

کد خبر 6062426

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • ما باید در ماه رمضان استخوان‌های فلسطینیان را خرد کنیم ؛ نباید به آن‌ها رحم کرد (فیلم)
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • آلمان: کمک‌های بشردوستانه باید بدون مانع وارد غزه شوند
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • عزم فلسطینیان برای احیای اردوگاه یرموک
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین
  • ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه
  • غصب سرزمین‌ فلسطینیان در دره رود اردن ستیزه‌جویی علیه صلح و امنیت