Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، "شیرزاد نجفی" روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به شیب زیاد ، کوهستانی بودن و میانگین بارندگی بیش از ۵۵۰ میلی متر در این استان، اجرای عملیات آبخیزداری را ضروری کرده است.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از سال ۹۷ در مجموع  ۴۳۰هزار هکتار عملیات آبخیزداری در استان انجام شده بود، گفت: سال ۹۷ با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اجرای عملیات آبخیزداری ۲۳میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به عملیات آبخیزداری اختصاص پیدا کرد که این رقم در سال ۹۸ به ۱۰۴میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبار تخصیص یافته سال ۹۹ نیز تاکنون ۳۳میلیارد تومان بوده که امیدواریم این میزان اعتبار افزایش پیدا کند.

به گفته نجفی طی سه سال گذشته در ۹۰ حوزه آبریز استان عملیات آبخیزداری در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی خوبی انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان همچنین گفت: از محل اعتبارات سیل نیز رقم قابل توجهی برای اجرای عملیات آبخیزداری به سه شهرستان خرم‌آباد، پل‌دختر و چگنی اختصاص پیدا کرد که امیدواریم تداوم پیدا کند که با این عملیات اگر بارندگی ۲۰۰میلی متری داشته باشیم روان آب‌ها مهار می‌شوند.

برچسب‌ها منابع طبیعی و آبخیزداری بارندگی سیل لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری بارندگی سیل لرستان منابع طبیعی و آبخیزداری بارندگی سیل لرستان عملیات آبخیزداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طبق آیین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان اظهار کرد: شرایط دنیا به سرعت در حال تحول بوده و در حوزه فرهنگ هزینه کردن سرمایه‌گذاری است، آن چه برای ما باقی می‌ماند همین سرمایه‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای نیروی انسانی سرمایه‌گذاری است، هرچند زمان‌بر و هزینه‌بر است، افزود: از مسئولان تقاضا دارم به عرصه فرهنگ و هنر نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشند تا سال‌های سال از آن بهره‌مند باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان حوزه مدیریت شهری دغدغه‌مند هستند و تشکیل چنین جلساتی می‌تواند مفید باشد، گفت: باید این اراده را تمام مسئولان شهر داشته باشند و اصفهان در معادلات جایگاه خود را پیدا کند.

سیدین‌نیا با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور در رابطه با شهر صنایع دستی گفت: اگر اصفهان پیشگام نشود، سایر استان‌ها پیشی می‌گیرند، ظرفیت‌های خوبی در شهر اصفهان وجود دارد که باید در راستای رسیدن به اهداف از آن‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به آئین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: طبق این آئین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: اعتباری که سال جاری برای حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده مبلغ بسیار خوبی است.

کد خبر 744947

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ۹۲۷ سازه آبخیزداری در اردبیل اجرایی شد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • برف بهاری مصداق تغییر اقلیم/بارش‌های اخیر شدت خشکسالی در کشور را کاهش نداد  
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی