Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سری A ایتالیا به دنبال کاهش قیمت انتقال مدافع ایرانی ترابزون‌اسپور ترکیه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از Primocanale ایتالیا، مجید حسینی ، مدافع مرکزی تیم فوتبال ترابزون‌‌اسپور ترکیه یکی از گزینه‌های سمپدوریا برای تقویت خط دفاعی در نقل‌وانتقال‌های تابستانی است. این بازیکن ۲۴ ساله ایرانی پیش از این مورد توجه سمپدوریا قرار داشت و اکنون قرار است جایگزین کولی شود که امروز راهی انگلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این رسانه ایتالیایی، سمپدوریا پس از تعیین قیمت ۵ میلیون یورویی از سوی رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه به دنبال مذاکره جهت کاهش قیمت این انتقال است.

ترابزون‌اسپور فصل گذشته با در اختیار داشتن مجید حسینی نایب‌قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد و در جام حذفی نیز توانست قهرمان شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید حسینی تیم سری A ایتالیا مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مهم‌ترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲

محمد کشتی‌آرای نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره عوامل مؤثر بر بازار طلا در سال ۱۴۰۲ گفت: در این سال قیمت ارز در کشور دچار تغییرات زیادی بود و همانطور که می‌دانیم یکی از عوامل مؤثر بر قیمت طلا، نرخ ارز در بازار است.

فعال صنعت طلا ادامه داد: البته سال جاری علاوه بر تغییرات قیمت ارز، شاهد جهش و تغییرات عجیب قیمت جهانی انس طلا بوده ایم. شایان ذکر است که قیمت جهانی در سال‌های گذشته این چنین نوسانی در این برهه زمانی نداشت؛ اما سال ۱۴۰۲ به واسطه جو خاص سیاسی در منطقه و شرایط اقتصادی حاکم بر جهان شاهد افزایش شدید قیمت انس طلا بودیم.

تأثیر حراج گسترده سکه و حراج شمش طلا

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار کرد: تغییرات قیمت ارز به صورت مستقیم روی قیمت طلا اثر می‌گذارد، از این رو با توجه به افزایش قیمت ارز در این سال شاهد افزایش قیمت طلا و سکه نیز بودیم. با توجه به حراج گسترده سکه و حراج شمش طلا، بازار از این جهت نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: حراج سکه و شمش طلا از سوی بانک مرکزی موجب کاهش حباب سکه شد و به طور مقطعی از شیب افزایش قیمت طلا کاست. با توجه به راه اندازی اتاق ارز و طلای بانک مرکزی که در آن همه هفته حجم زیادی طلا به حراج گذاشته می‌شود، حباب طلا نیز از بین رفت.

چه زمانی مناسب سرمایه گذاری در بازار طلا است؟

کشتی آرای تأکید کرد‌: مجموع اقدامات و تحولات صورت گرفته در بازار طلا و ارز موجب شد که داد و ستد در بازار طلا رونق بگیرد؛ اما درباره سرمایه گذاری در بازار طلا باید گفت که نمی‌توان زمان خاصی را برای این کار در نظر گرفت.

فعال صنعت طلا ادامه داد: بازار هیچ نقطه مشخصی برای سرمایه گذاری ندارد که بگوییم در این نقطه باید سرمایه گذاری کرد یا نکرد. طلا متغییر‌های بسیار زیادی دارد و به همین جهت نیز هر فرد باید با توجه خط فکری و داده‌های اقتصادی خودش در این موضوع تصمیم بگیرد.

مدیریت بانک مرکزی در بازار طلا

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: بازار ابتدای سال ۱۴۰۲ روند آرامی و کم نوسانی را داشت و به‌خصوص در ۶ ماه ابتدایی سال این روند قابل توجه بود. نکته جالب این بود که به مدت ۳ ماه قیمت‌ها ثابت بود و این موضوعی است که کمتر سابقه دارد. در این مدت قیمت طلا و سکه و ارز در یک منطقه محدودی نوسان می‌کرد و بانک مرکزی نیز مدیریت خوبی داشت. این روند از ماه اکتبر با شروع جنگ خاورمیانه رو به فزونی نهاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • بررسی مهم‌ترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!