Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:10:20 GMT

وزارت بهداشت از بیمه‌آسیا تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۸۸۴

وزارت بهداشت از بیمه‌آسیا تقدیر کرد

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی با اعطای لوح و تندیس ویژه، مراتب سپاس خود را از تلاش ها و اطلاع رسانی گسترده و موثر بیمه آسیا در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ،در لوح ویژه اهدایی آمده است :"اطلاع رسانی بحران" بر پایه توسعه آگاهی مردم و با رویکرد پیشگیرانه، نقش بسزایی در توانمند سازی مردم برای غلبه بر ویروس کووید19دارد؛ براین اساس و با توجه به بررسی به عمل آمده، عملکرد بیمه آسیا در طی ماه های اخیر که ویروس کووید 19 ظاهر و اپیدمی شده ،ارزشمند و موثر بوده و توانسته است نقش قابل توجهی را در کنترل و مهار آن به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، اهدای 10هزار لباس ایزوله به کادر درمان در سراسر کشور به ارزش 4 میلیارد ریال، مشارکت در پویش فاصله گذاری اجتماعی، ارائه خدمات کاملا آنلاین و بدون مراجعه، به بیمه گذاران بیمه های درمان، ارائه پوشش بیمه ای درمان کرونا در بیمه های جامع عمر و پس انداز، شیفت بندی کارکنان، مساعدت مالی به شبکه فروش و نمایندگان، بخشی از فعالیت های تاثیر گذاربیمه آسیا در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمه آسیا پول نیوز ویروس کرونا بیمه نامه بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد