Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:05:30 GMT

سارق لوازم خودرو در چنگال پلیس کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۰۳۰

سارق لوازم خودرو در چنگال پلیس کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظم گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران گشت کلانتری ۲۱ فاز ۴ مهرشهر در حین گشت زنی در سطح شهر یکی از  سارقان سابقه دار را درحال تخریب و باز کردن درب یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار  خیابانی شناسایی کرده  و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: متهم به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس موفق به این کار نشد و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ گودرزی گفت: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهم اعزام شده و در بازرسی از آن جا تعدادی لوازم سرقتی خودرو شامل رینگ، لاستیک، ضبط و باند، جک خودرو، لوازم موتوری و بدنه ابزار آلات کشف کردند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک

سرهنگ محمد رضا رستمی فرمانده انتظامی شهرستان سیریک  گفت: ماموران انتظامی شهرستان  در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی،  حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ۴ دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل مشک که در یکی از محور‌های روستایی در حال تردد بودند مشاهده و بلافاصله دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت بالا اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی متهمان خودرو‌ها را رها و با استفاده از موقعیت منطقه از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی، گفت: خودرو‌ها به یگان انتقال ودر بازرسی از آنها جمعا ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیریک ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان نموده و افزود: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان انتقال گردید.

 سرهنگ رستمی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان ازطریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام شود

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان