Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی خبر داد و گفت: ‌مجلس با این کار قصد حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جبار کوچکی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از تبلیغات مسموم و جریان‌سازی‌های اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در مورد توافق 25 ساله ایران و چین سخن گفت و اظهار داشت: تمام این تحرکات دشمن به این علت است که آنان از شکست تحریم‌هایشان علیه جمهوری اسلامی ایران به شدت هراس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه تمام این جریان‌سازی‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که تاکنون هیچ قراردادی بین ایران و چین روی کاغذ نیامده است تصریح کرد: شایعه شده که به موجب قرارداد ایران و چین بخشی از جزایر جنوب واگذار می‌شود در حالی‌که چنین چیزی صحت ندارد و این کار برخلاف اصول قانون اساسی است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه هیچ قراردادی تا به امروز بین ایران و چین امضاء نشده و روی کاغذ نیامده است ابراز داشت: تبلیغات سوء اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها علیه مناسبات ایران و چین باعث شده که متأسفانه بخشی از جامعه دچار نگرانی شود از طرفی طبق اصل 77 قانون اساسی هرگونه توافقات بین‌المللی باید در مجلس مصوب شود.

چین: مخالفت با آمریکا در شورای امنیت یعنی قلدرمآبی واشنگتن پشتیبان نداردچین خرید نفت از آمریکا را افزایش دادهند مدعی طراحی سیاستی تازه علیه چین در مورد مناقشه‌های مرزی شد

وی عقب‌نشینی چینی‌ها به علت جو روانی سنگینی که اروپا و آمریکا به راه انداخته‌اند را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ما در توافق 25 ساله با کشور چین درصدد آن هستیم که از تکنولوژی‌ آنان در بحث استخراج نفت بهره‌مند بشویم به این معنی که آن‌ها نفت را در بازارهای بین‌المللی بفروشند و هزینه خود را بردارند در مقابل چاه‌های نفت برای ما باقی می‌ماند.

نماینده مردم رشت در مجلس غلبه بر مشکلات اقتصادی کشورمان و ایستادگی در برابر تحریم‌های غرب را از جمله اهدافی که کشورمان در این دست از توافقات دنبال می‌کند خواند و عنوان کرد: دشمن در همه جا شایعه کرده که ما می‌خواهیم جزیره کیش را 25 به چینی‌ها بدهیم و از مخالفان می‌خواهیم یک سند ارائه کنند که ما درصدد انجام این کار هستیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی کشور نیز سخن گفت و با اشاره به اینکه مجلس با این کار قصد حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر را دارد اظهار داشت: در حال حاضر قیمت کالاها و اجناس مورد نیاز مردم به شکل لحظه‌ای بالا می‌رود و باید برای کنترل این وضعیت بسیار بد اقدامی عملی انجام شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه طرح تأمین کالاهای اساسی از طریق ارائه کارت‌های اعتباری به خانوارها و شارژ آن هم‌اینک در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بحث و بررسی است خاطرنشان کرد: بررسی جزئیات این طرح هفته آینده در کمیسیون اقتصادی تمام می‌شود و در نهایت برای اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/614

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است ترامپ: بزرگترین مشکل آمریکا نه ایران و چین، بلکه دموکرات‌ها هستند لیندسی گراهام: ایران و چین ترامپ را دوست ندارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است ترامپ: بزرگترین مشکل آمریکا نه ایران و چین، بلکه دموکرات‌ها هستند لیندسی گراهام: ایران و چین ترامپ را دوست ندارند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارگری خراسان رضوی توزیع شد ۲ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۳ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۴ روایت تسنیم از علل کاهش ازدواج در اردستان؛ شرایط دست و پا گیر ازدواج را سخت کرده است ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۶ برگزاری مراسم‌های آیینی ایام محرم در نطنز ممنوع است/توزیع نذورات تنها در قالب بسته‌های معیشتی ۷ شیوع کرونا به ۱۵۰۰ کارگاه اقتصادی در استان گیلان خسارت زد ۸ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح "گشایش اقتصادی" یعنی دولت بعدی قبل از شروع کار بدهکار است عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود مشاور ارشد ترامپ: عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان حتمی است حملات هوایی و توپخانه ‌ای رژیم صهیونیستی به غزه ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأمین کالاهای اساسی عضو کمیسیون ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد