Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات شنا استان کرمانشاه از کاهش 80 درصدی مراجعه کنندگان به استخرهای کرمانشاه به نسبت سال قبل خبر داد.

پیمان جاویدان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به از سرگیری فعالیت استخرهای استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه از حدود دو هفته پیش استان در وضعیت زرد به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفت، مجوز از سرگیری فعالیت استخرهای کرمانشاه نیز در روزهای گذشته صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بازگشایی استخرهای استان منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی شده، فعالیت با 50 درصد ظرفیت، ممنوعیت استفاده از سونا بخار و جکوزی و تنظیم کلر و PH آب را از جمله این پروتکل‌ها دانست و اعلام کرد: هیات پزشکی ورزشی استان هم مسئولیت نظارت بر رعایت این پروتکل ها در استخرها را برعهده دارد.

وی عنوان کرد: از زمان صدور مجوز فعالیت استخرها از 28 استخر فعال استان تاکنون چند استخر برای اخذ مجوز بازگشایی اقدام کرده‌اند و فعالیتشان را از سر گرفته‌اند و مابقی هم به مرور در حال بازگشایی هستند.

جاویدان تصریح کرد: طی روزهای گذشته که استخرها بازگشایی شده‌اند تعداد مراجعه کنندگان به آنها بسیار کم بوده، بگونه ای که به نسبت سال گذشته 80 درصد کاهش مراجعه کننده داریم.

وی بااشاره به ضررمالی استخرهای کرمانشاه و مربیان شنا از شیوع بیماری کرونا، گفت: بیشتر استخرهای استان اجاره ای هستند و باتوجه به اینکه اوج درآمد خود را در چهار ماهه گرم سال از دست دادند، اکنون با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند.

رئیس هیات شنا استان یادآورشد: همچنین 150 مربی فعال شنا در استان داریم که از زمان شیوع کرونا بیکار شده‌اند، در حالیکه منبع درآمد و معیشت بسیاری از آنها از همین راه بوده است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخر کروناویروس استانی ورزشی استخرهای کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد

تین نیوز

تداوم عملیات برف روبی و بازگشایی گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه 

حجم ویدیو: 7.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند