Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:26:08 GMT

چرا زنجان به شهر ‌پروژه‌های بی‌شمار نیمه‌تمام شهره دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۰۸۳

چرا زنجان به شهر ‌پروژه‌های بی‌شمار نیمه‌تمام شهره دارد؟

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه دلیل انباشته شدن پروژه‌های نیمه تمام در استان وعده‌ها و تصمیمات سیاسی مسئولان است، گفت: متاسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها کارشناسی شده نیستند. - اخبار استانها -

محمود محمدی مشفق در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان به انباشت پروژه‌های بی‌شمار نیمه‌تمام در زنجان اشاره و اظهار داشت: پروژه‌ها به‌طور کلی به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تنها پاسخگو و تامین‌کننده پروژه‌هایی است که از اعتبارات خزانه استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟گزارش ویدئویی| سفرهای درون‌شهری با اتوبوس‌های فرسوده /‌ شهروندان زنجانی کلافه شده‌اندتاکید دادستان به برخورد با متخلفان "باغ‌شهرها"/ هیچ یک از اهداف احداث باغ‌شهرها در زنجان عملی نشدگزارش| خطر سیل بیخ گوش تمام شهرستان‌های زنجان/ مسئولان استانی چه اقداماتی انجام داده‌اند؟گزارش| زخم بی‌مهری مسئولان بر بنای تاریخی 560 ساله در زنجان / ‌نفس کاروان‌سرای تاریخی نیک‌پی‌ به شماره افتاد

وی با قبول اینکه مدت زمان اجرایی پروژه‌ها در سطح استان طولانی است، افزود: طبق مطالعاتی که اخیرا صورت گرفته، زمان اجرایی پروژه‌ها از آن عدد و رقمی که شایسته استان است طولانی‌تر شده و علت این موضوع این است که اجرای پروژه‌های استان تابع نظرات کارشناسی نیستند و متاسفانه اسیر تصمیم‌گیری‌های سیاسی و یا وعده‌هایی شده‌اند که مسئولان بدون در نظر گرفتن محدودیت منابع فقط کلنگ زده‌اند. همینطور مسئولان علاوه بر اینکه هیچ‌گونه شرایط ریالی را در اجرای پروژه‌ها در نظر نگرفته‌اند اصلا توجهی هم به توان پیمانکاری، مشاوره، ارائه مصالح و ارائه تکنولوژی‌های مورد نظر نداشته‌اند.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان این‌که طولانی شدن زمان اجرای پروژه  سبب بالا رفتن هزینه‌های تمام‌شده پروژه می‌شود عنوان کرد: متاسفانه با طولانی شدن پروسه ساخت یک پروژه  هزینه‌های مرمت و نگهداری نیز بر آن پروژه تحمیل می‌شود و باید مدام برای نگهداری قسمت‌های ساخته شده آن هزینه انجام شود.

وی در پایان با بیان این‌که در سال‌های گذشته تنها کاری که توانسته‌ایم انجام دهیم این است که اجازه کلنگ‌زنی پروژه‌ دیگری را ندهیم،  خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان تمام توانش را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام گذاشته است.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارگری خراسان رضوی توزیع شد ۲ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۳ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۴ روایت تسنیم از علل کاهش ازدواج در اردستان؛ شرایط دست و پا گیر ازدواج را سخت کرده است ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۶ برگزاری مراسم‌های آیینی ایام محرم در نطنز ممنوع است/توزیع نذورات تنها در قالب بسته‌های معیشتی ۷ شیوع کرونا به ۱۵۰۰ کارگاه اقتصادی در استان گیلان خسارت زد ۸ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌قشرهای آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود‌ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند لرستان| هیچ غار جدیدی در کوهدشت کشف نشده است مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود مشاور ارشد ترامپ: عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان حتمی است حملات هوایی و توپخانه ‌ای رژیم صهیونیستی به غزه ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان زنجان نیمه تمام پروژه ها وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل