Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بورس انرژی گفت: اوراق سلف نفتی که در روز یکشنبه آینده (۲۶ مردادماه) در بورس انرژی عرضه می شود با آنچه که رییس جمهوری در روز چهارشنبه گذشته در مورد آن صحبت کرده متفاوت و به آن مربوط نیست.

 سید علی حسینی پیرامون انتشار اوراق سلف نفتی در این بازار تصریح کرد: این اوراق طبق روال انتشار اوراق تامین مالی شرکت ملی نفت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی خاطرنشان کرد: طرح اعلامی رییس جمهوری در صورت نهایی شدن الزامات حقوقی و مقررات اجرایی آن در قالب یک برنامه و از طریق مراجع ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.
بورس انرژی امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود: فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت یکشنبه (۲۶ مرداد ماه) در تالار بورس انرژی آغاز خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سایت کدال، نخستین مرحله از فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت در این روز و در تالار بورس انرژی با قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان عرضه خواهد شد.
حداقل خرید برای هر نفر در این عرضه اولیه یک بشکه و حداکثر ۲۰ هزار بشکه است همچنین سود اوراق ۱۹ درصد و بدون پرداخت دوره ای است.

برچسب ها: اوراق نفت ، گشایش اقتصادی ، بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JaV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اوراق نفت گشایش اقتصادی بورس اوراق سلف نفتی بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن امروز با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۴ هزار و ۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۶۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۲۸۹ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز