Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@03:59:39 GMT

تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۲۳۳

تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار +جزئیات

به گزارش افکارنیوز،

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به آخرین جزئیات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار گفت: در حال حاضر این موضوع به ما ابلاغ نشده است و باید نخست در هیات دولت بررسی و سپس به ما ابلاغ شود.

اخبار اقتصادی- او ادامه داد: تا به امروز هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار تصویب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور اضافه کرد: تمامی واریز‌های بنزین یا مصوبات جدید و نهایی با دستور وزارت کشور انجام می‌شود و اگر این موضوع ابلاغ شود ما ملزم به اجرای آن در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هستیم.

گفتنی است؛ روز گذشته احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس در خصوص جزئیات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار گفت: براساس طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار ماهانه به هر فرد ۳۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای پرداخت خواهد شد که به کارت سرپرست خانوار واریز می‌شود، و سرپرست فرصت دارد تا پایان ماه آن را مصرف کند و اگر مقداری از آن باقی ماند زمانی که دولت می‌خواهد کارت سرپرست را مجدد شارژ کند، موظف است کل باقی مانده آن را براساس قیمت ۹۰ درصد فوب خلیج فارس خریداری و به حساب سرپرست واریز کند که زیرساخت‌های این طرح توسط شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی آماده شده است..

او ادامه داد: در این طرح قیمت سی.ان.جی و گازوئیل گران نخواهد شد. تاکید داریم که سرانه مورد نیاز حمل و نقل عمومی گران نشده و سهمیه بنزین هم به تاکسی‌ها تعلق گیرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: اگر نفت گران شود و قیمت فوب افزایش پیدا کند کسی که مصرف بنزین کمتری دارد پول بیشتری دریافت خواهد کرد. ما بنزین به کسی نمی‌دهیم بلکه یارانه بنزین می‌دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرآورده های نفتی سهمیه بندی بنزین بنزین یارانه بنزین خودرو سهمیه بندی بنزین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی یارانه بنزین طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی

محمدرضا برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان زباله‌های شهر به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

وی با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

برزگر تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

کد خبر 6086741

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم