Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:34:34 GMT

۲ مطب دندانپزشکی بدون مجوز در تاکستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۲۷۷

۲ مطب دندانپزشکی بدون مجوز در تاکستان پلمب شد

حسین رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت بهداشت عمومی در جامعه گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه در حوزه بهداشت عمومی، نظارت و بازرسی‌ها با تشکیل کارگروه بازدید و نظارت از مراکز توزیع کالا و خدمات بهداشتی آغاز شده است.

وی با اشاره به گذشت یک ماه از زمان تشکیل کارگروه بهداشتی در دادستانی شهرستان تاکستان افزود: با حضور عوامل ناجا، مرکز بهداشت و نمایندگان دادستانی از صنوف مختلف بازدید شد و دو مطب دندانپزشکی بدون مجوز، یک واحد نانوایی و یک واحد قلیان سرای متخلف پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی تصریح کرد: بازدیدهای این کارگروه به طور مستمر ادامه دارد و با متخلفان عرصه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.
 

کد خبر 4998592

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رجبی دادگستری قزوین تاکستان پلمب ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 آمار کرونا عید غدیر خم شیوع کرونا ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ناصر عسکری فرد گفت: در زمان اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ۱۹ اسفند پارسال تا ۲۱ فروردین امسال، ۱۳ هزار بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان خوزستان انجام شد.


وی افزود: در این بازدید‌های بهداشتی بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک توسط کارشناسان بهداشتی استان ضبط شد که از این مقدار بیش از ۷ هزار کیلوگرم، برابر دشیوه نامه‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی حذف شدند.


عسکری فرد ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از یکهزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز و حدود ۹ هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت‌های شرعی و بهداشتی کارشناسان دامپزشکی استان تولید و وارد بازار مصرف شد.


مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به پلمب ۷ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی اضافه کرد: این واحد‌های متخلف بهداشتی با حکم مراجع قضایی استان پلمب شدند.


وی تاکید کرد: هم استانی‌ها باید در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز که تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی استان تولید می‌شوند خریداری کرده و از خرید هرگونه گوشت و لاشه‌هایی که در کنار معابر و جاده‌ها به صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند، اکیدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی