Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) بنا داریم آلبومی از آوازهای متناسب با این ایام را تهیه و تدارک ببینیم که تا به امروز تقریباً تمامی کارهای مربوط به تولید آن انجام گرفته و در ایام محرم و صفر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون حضور هنرمندانی چون بامداد فلاحتی، حمید خزاعی، امیر مداح و رضا طیبی برای خوانندگی این آلبوم قطعی شده است این در حالی است که مشغول مذاکره با تعدادی دیگر از خوانندگان شناخته موسیقی ایرانی هستیم که به محض قطعی شدن اسامی آن‌ها را نیز اعلام خواهیم کرد. محمد علی بهمنی، علیرضا قزوه، میلاد عرفان‌پور و محمد مهدی سیار هم از جمله شاعرانی هستند که از آثارشان در این آلبوم استفاده می‌کنیم. البته تعدادی دیگر از شاعران هستند که قرار است از آثارشان در این آلبوم بهره‌مند شویم و به زودی این عزیزان را معرفی می‌کنیم.

مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: هنوز نام قطعی برای این آلبوم انتخاب نشده، اما تصور می‌کنم با توجه به حضور اسامی که به‌عنوان شاعر و خواننده از آن‌ها یاد کردم، مخاطبان شنونده یکی از آثار ارزشمند در حوزه موسیقی‌های مرتبط با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا خواهند بود.

سمیعی گفت: امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های دیگری را نیز برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته که بتوانیم بر اساس آن شاهد برگزاری کنسرت‌هایی با حضور ارکسترهای بزرگ با موضوعات آیینی باشیم اما شرایط کرونایی و موضوع مهم تامین امکانات مالی نکات مهمی است که قطعاً باید بر اساس این دو شرایط برنامه‌ریزی کرد. شرایطی که امیدوارم هرچه زودتر به حالت عادی بازگردد و ما شاهد شکوفایی دوباره فعالیت‌های موسیقایی باشیم.

کد خبر 4989198 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ماه محرم ماه محرم و صفر مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین آلبوم موسیقی محرم 99 فیلم کوتاه ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی نواحی رادیو نمایش کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما فیلم مستند آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب، هر ساله در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد. در این دیدار پس از اقامه نماز و افطار، تعدادی از شعرای حاضر در جلسه شعرخوانی دارند. استاد زکریا اخلاقی، سید صادق آتشی، فاطمه موحدی فر و زهرا غلامزاده مهرآبادی؛ ۴ شاعر یزدی بودند که در دیدار امسال رهبر معظم انقلاب با شعرا حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید