Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:34:47 GMT

قهرمان کشتی جهان به کوره‌پز خانه‌های تهران رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۳۳۳

قهرمان کشتی جهان به کوره‌پز خانه‌های تهران رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه حضور قهرمانان ملی ورزشی کشورمان در مناطق محروم کشور، این بار حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان و  دارنده مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶ با حضور در کوره پزخانه‌های اطراف شهر تهران ضمن دیدار با مردم این مناطق، کمک‌های جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد.

وی همچنین پای صحبت های مردم این مناطق نشست و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت تا در صورت امکان بتواند این مشکلات را به خیرین انتقال داده و نیاز های این هموطنان محروم را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمک خیرین این موسسه تا امروز نزدیک به ۱۵۰۰۰ بسته موادغذایی میان همین تعداد خانوار بدون پس‌انداز که بخش قابل توجهی از آنان زن سرپرست بوده‌اند، از محل کمکهای مردمی تامین و درب منازل توزیع شده است.

حسن رحیمی مدتهاست با برخی کشتی‌گیران و چهره های مطرح ورزش همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، امیر توکلیان، علی اصغر بذری، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، عزت الله اکبری، مهدی برائتی، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسکری، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، میمنت قاسم آبادی و جمعی دیگر از ورزشکاران رشته‌های مختلف به همراه پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون در این کار خیر حضور دارند.

کد خبر 4998530 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رحیمی کشتی موسسه خیریه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی فوتسال باشگاه پرسپولیس امیر قلعه نویی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!