Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:48:07 GMT

محرومیت دوچرخه‌سوار ۸۰ ساله آمریکایی به دلیل دوپینگ

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۳۵۶

محرومیت دوچرخه‌سوار ۸۰ ساله آمریکایی به دلیل دوپینگ

‍‍‍‍‍‍

دوچرخه‌سوار ۸۰ ساله آمریکایی و رکوددار جهان به دلیل نقض قوانین ضددوپینگ محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آژانس ضددوپینگ آمریکا (USADA) یک دوچرخه‌سوار 80 ساله را به دلیل استفاده از مواد ممنوعه از شرکت در رقابت‌های رسمی محروم کرد.

باربالا گیکوئل 29 آگوست 2019 در رده سنی خود توانست رکوددار جهان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوچرخه‌سوار 80 ساله اهل آمریکا پس از پایان رقابت‌ها تحت آزمایش دوپینگ قرار گرفت که نتیجه نهایی نشان‌دهنده استفاده او از مواد ممنوعه تستوسترون بود. این ورزشکار با پذیرش این نتیجه اعتراف کرد که از سال 2005 میلادی این دارو را مصرف می‌کند.

آژانس ضددوپینگ آمریکا نیز پس از بررسی این پرونده استدلال باربالا گیکوئل مبنی بر نیازش به داروی تستوسترون را رد کرد. همچنین رکورد ثبت‌شده‌اش در آگوست 2019 باطل اعلام شد.

دستورالعمل‌های فدراسیون کشتی آمریکا برای بازگشت کشتی‌گیران به تشک

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28,33/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دوپینگ بیشتر بخوانید... گاتژی: در مبارزه با نورماگمدوف حتی آماده مرگ هم هستم! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گاتژی: در مبارزه با نورماگمدوف حتی آماده مرگ هم هستم! واژه های کاربردی مرتبط دوپینگ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ سمپدوریا به دنبال کاهش قیمت انتقال مجید حسینی ۳ گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم ۴ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۵ گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم ۶ فضلی: کارهایی که در ووشو انجام دادم آرزوی خیلی‌هاست/ در MMA تازه در ابتدای راه هستم ۷ نکونام: تلاش ما برنده شدن در دو بازی پایانی است/ باید در حد نام فولاد بازی کنیم ۸ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال|هفته سرنوشت‌ساز برای مدعیان بالانشین و کاندیداهای سقوط/ سایه دربی حذفی روی لیگ فضلی: کارهایی که در ووشو انجام دادم آرزوی خیلی‌هاست/ در MMA تازه در ابتدای راه هستم افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوپینگ دوپینگ دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!

دوپینگ شش ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال 2023 اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شده است.

مشخص نیست فدراسیون مربوطه و رئیس آن چه اقدامی برای جلوگیری از بروز چنین رسوایی داشته است؟ آیا رئیس خوش سفر این فدراسیون فقط در پی اعزام‌ها و درآمدهای حاشیه‌ای از محل برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها و دریافت ورودیه‌هاست یا چیزی به نام منافع ملی هم برای او اهمیت دارد؟

فدراسیون مدعی شده؛ با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده، فدراسیون فعلا نام این ورزشکاران را اعلام نمی کند!

 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه شعارهای خود اعلام کرده که برنامه های مبارزه با دوپینگش با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت! و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد!! در سال 1403  اخذ تست های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد