Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان معتقد است در بازی برگشت فینال بازی سختی داریم چون سایپا برای قهرمانی می‌جنگد. - اخبار ورزشی -

عاطفه رضایی پس از پیروزی در دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان برابر سایپا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم چون هم در خانه حریف بازی داشتیم و هم سایپا تیم خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه هم در نیمه اول پایاپای بود یعنی هر دو تیم منتظر بودند که تیم حریف را آنالیز و بدون برنامه حمله نمی‌کردند. تقریبا ابتدای نیمه دوم هم همینطور بود، اما خدا را شکر تا آخر نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و دو گل زدیم که این دو گل در خانه حریف برای ما ارزشمند بود، اما کار برای ما هنوز تمام نشده است، چون دیدیم سایپا در اهواز این تیم را با چهار گل در خانه خودش حذف کرد.

وی افزود: از همان اول که به مرحله پلی آف راه یافتیم مدیرعاملان باشگاه گفتند که اگر قهرمان شویم پاداش ویژه داریم، نمی‌دانم پاداش ویژه آنها چیست و چقدر است، اما قول دادند و تا الان هم همه جوره ما را بعد از هر پیروزی و راه یافتن به فینال حمایت کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان درخصوص دور برگشت مسابقه فینال لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی تیم ما مشخص نیست، چون بازی سختی در رفسنجان داریم. بالاخره سایپا برای پیروزی می‌جنگد و بازی معمولی و راحتی نیست. به هر حال هر تیمی پیروز شود می‌تواند قهرمانی لیگ را کسب کند.

رضایی درباره اعتراض به داوری در نیمه نخست بازی گفت: نیمه اول به داوری اعتراض داشتیم، چون چهار بار به پای بازیکن من زدند و داور نه سوت زد و نه خطا گرفت یا بازیکن ما را هول دادند که داور خطا نگرفت و ما به آن صحنه اعتراض داشتیم، اما در مجموع فکر می‌کنم داوری خیلی خوب بود و اشتباهات داوری خیلی تاثیرگذاری نداشت.

وی هدفش در دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان را قهرمانی دانست و خاطرنشان کرد: هدف‌مان قهرمانی است، چون این مرحله را سال گذشته تجربه کردیم و نمی‌خواهیم تجربه تلخی که به فینال رسیدیم و دوم شدیم دوباره تکرار شود. واقعا هدف مان این است که بتوانیم بازی دوم را هم به همین خوبی تمام کرده و قهرمان لیگ شویم.

فینال لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست خانگی سایپا مقابل مس رفسنجان

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال فوتسال بانوان ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتسال فوتسال بانوان ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ سمپدوریا به دنبال کاهش قیمت انتقال مجید حسینی ۳ گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم ۴ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۵ گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم ۶ فضلی: کارهایی که در ووشو انجام دادم آرزوی خیلی‌هاست/ در MMA تازه در ابتدای راه هستم ۷ نکونام: تلاش ما برنده شدن در دو بازی پایانی است/ باید در حد نام فولاد بازی کنیم ۸ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال|هفته سرنوشت‌ساز برای مدعیان بالانشین و کاندیداهای سقوط/ سایه دربی حذفی روی لیگ فضلی: کارهایی که در ووشو انجام دادم آرزوی خیلی‌هاست/ در MMA تازه در ابتدای راه هستم افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال بانوان بازی سختی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید در صورتی که اشتباه داوری در ال‌کلاسیکوی شب گذشته ثابت شود، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

طرفداری | بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ضربه کرنر ارسالی بازیکنان بارسلونا، لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. به دلیل این‌که در مسابقات لالیگا خبری از تکنولوژی خط دروازه نیست، فعلاً باید به نظر کارشناسان و رسانه‌های معتبر بسنده کرد تا در ادامه بررسی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

در راستای اتفاقات ال‌کلاسیکوی گذشته، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در صورتی که اشتباه داوری در صحنه ضربه لامین یامال ثابت شود، درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را خواهد داد. در این بیانیه که توسط خوان لاپورتا خوانده شد، آمده‌است:

وجود ابزارهایی مانند VAR برای این است که به برگزاری رقابتی عادلانه کمک کنند، نه اینکه برعکس عمل کنند. این بیانیه منتشر شده تا بگوییم نه تنها از سوء مدیریت VAR در بازی دیروز ناراضی هستیم، بلکه می‌خواهیم تأکید کنیم که با وجود استفاده از این سیستم برای مدتی، همچنان شاهد سردرگمی و اعمال معیارهای متناقض در بازی‌ها و تیم‌های مختلف هستیم. اگر تأیید شود که در صحنه گل لامین یامال اشتباه داوری رخ داده، درخواست تکرار ال کلاسیکو را رد نمی‌کنیم. خواهان بررسی تمام تصاویر و ضبط‌های صوتی این صحنه هستیم. ما با بررسی دقیق و موشکافانه ی تک تک لحظات بازی مقابل رئال مادرید، از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شرایط به نفع خود دریغ نخواهیم کرد. در این راستا، از به کارگیری اقدامات قانونی در صورت ضرورت نیز ابایی نداریم. تعهد ما به پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه مطلوب، راسخ و بدون هیچ گونه مماشاتی است.  اگرچه تمرکز ما روی گل لامین یامال است، اما با سایر اتفاقات مشکوک در طول بازی که می‌توانست با کمک VAR مورد بررسی قرار گیرد و به طور غیرقابل‌درکی توسط داور نادیده گرفته شد، نیز مخالفیم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد