Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز الله روشن در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۹ مجتمع خدمات رفاهی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این مجتمع‌های خدمات رفاهی در جاده‌های پرتردد استان از جمله محورهای بروجن - لردگان فعال هستند.

وی تاکید کرد: توسعه مجتمع‌های خدمات رفاهی از مهمترین اهداف در استان است که نقش مهمی در افزایش رضایت مسافران و گردشگران به استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر ۱۴ مجتمع خدمات رفاهی در استان چهارمحال و بختیاری در حال احداث است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری از دیگر اولویت‌های راهداری در راستای استاندارد سازی جاده‌ها است، تاکید: شش نقطه حادثه خیز در سطح استان رفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آشکار سازی برخی نقاط حادثه خیز نیز برای جلوگیری از حوادث در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4998591

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گردشگری ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 آمار کرونا عید غدیر خم شیوع کرونا ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه چهارمحال و بختیاری خدمات رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- جشنواره ملی فرهنگی ورزشی، روستایی و عشایری در کوهرنگ

- همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در نقاط مختلف استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها