Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ایذه گفت: از امروز نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر ممنوع و بنرهای نصب شده توسط واحد اجراییات جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، غلامحسین اسدی اظهار کرد: متأسفانه در سالیان اخیر علاوه بر ماشین‌های بلندگو دار، نصب بنر و بیلبورد عکس درگذشتگان نیز به یکی از عادات مذموم در سطح شهر ایذه تبدیل شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش این بیلبوردها در شیوع افسردگی در بین شهروندان، اضافه کرد: در این برهه که شهروندان از مشکلات مختلف رنج می‌برند، دیگر مشاهده عکس درگذشتگان در ابعاد چند متری آن‌هم به تعداد زیاد چیزی جز افزایش غم مردم در پی نخواهد داشت.

شهردار ایذه افزود: از همشهریان تقاضا داریم که در این راه با ما همکاری کنند، زیرا محیط عمومی متعلق به اشخاص نیست که تصاویر افراد را در معرض دید عموم قرار دهیم، شهروندان در فضای عمومی که متعلق به همه است این تصاویر را می‌بینند و غمگین و آزرده می‌شوند و این خود مشکل‌آفرین است.

اسدی با تاکید بر اهمیت برجسته کردن دارایی‌های مثبت شهرستان تصریح کرد: دانشمندی که افتخاری آفریده، ورزشکاری که قهرمان شده و پرچم شهر را بالا برده‌است، هنرمندی که وجهه هنری شهر را به نمایش گذاشته است و افرادی از این قبیل که هر نوع کار ارزشمند دیگری که نمایش و حرف زدن از آن غرورآفرین و امیدوارکننده باشد باید در سطح شهر معرفی شوند تا امید به زندگی در مردم افرایش یابد.

وی افزود: در وهله اول از شهروندان گرامی درخواست می‌کنیم از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر خودداری کنند، اما از امروز واحد اجراییات شهرداری به صورت شبانه روزی گشت زنی و بنرهای نصب شده را جمع‌آوری خواهد کرد.

شهردار ایذه از فضای مجازی به عنوان جایگزینی مناسب برای این رسم غلط یاد کرد و اظهار کرد: مردم می‌توانند از بستر شبکه‌های اجتماعی برای اعلام اینگونه موارد استفاده کنند تا ضمن رعایت حقوق سایر همشهریان در زیباسازی شهر نیز سهیم باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 438847

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری شهر مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر نصب بنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد