Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود مردم به قشر ضعیف جامعه در تهیه ماسک و اقلام بهداشتی همانند گذشته به میدان آمده و دست نیازمندان را بگیرند. تاریخ انتشار: 09:42 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۷۵۹

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره مسئولیت اجتماعی هریک از شهروندان در مقابله با کرونا، بیان کرد: همان طوری که پزشکان و کارشناسان این حوزه مرتبا تاکید دارند استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تنها راه مقابله با این ویروس در شرایط کنونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلذا هر یک از شهروندان این مسئولیت را در قبال سایر اعضای جامعه برعهده دارند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامتی خود و دیگران حفاظت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر بخشی از اقشار ضعیف جامعه امروز توان تهیه ماسک و اقلام بهداشتی را ندارند. همان طوری که مردم عزیز همواره در کمک به همنوعان خود کوشا بودند انتظار می‌رود تا همانند گذشته به میدان آمده و برای تهیه اقلام بهداشتی دست نیازمندان را بگیرند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: دولت نیز وظیفه دارد برای افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی شهروندان در راستای استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گام اول اقلام بهداشتی را به میزان کافی و با قیمت مناسب در دسترس عموم قرار دهد. رسانه‌ها نیز نقش مهمی در آگاه سازی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده دارند.

مرادی در پایان تاکید کرد: اکنون نیز در آستانه ماه محرم قرار داریم و هریک از شهروندان از سالیان گذشته نذوراتی برای این ایام داشته و دارند بنظر می‌رسد با توجه به شرایط حاکم، مردم اگر نذورات خود را در تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای نیازمندان صرف کنند می‌توانند علاوه بر ادای نذر خود در راستای حفظ سلامتی همنوعان خود نیز گامی بردارند. دستگیری از همنوعان و کمک به حفظ جان و سلامتی مردم جزئی از فرهنگ عاشورایی است.

بیشتر بخوانید:   کشف ۲۰ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در شمال پایتخت

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماسک اقلام بهداشتی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند

سید عزت‌الله ضرغامی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل موزه ملی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و در جدیدترین اقدام، دولت با لغو روادید ۳۳ کشور دنیا موافقت کرد که یک گام بزرگ برای حوزه گردشگری به حساب می‌آید.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: البته پیشنهاد ما لغو روادید با ۶۰ کشور بود که در دولت با لغو روادید با ۳۳ کشور موافقت شد. با این لغو روادید‌های انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

او اضافه کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌های خارجی با دنبال کردن پروژه ایران‌هراسی به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه و رونق گردشگری هستند. ما با مسئله‌ای به نام ایران‌هراسی روبه‌رو هستیم و گردشگری می‌تواند با این پدیده مقابله کند.

۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی بیمه شدند

ضرغامی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی در دولت سیزدهم کار‌های بسیار خوبی انجام شده است. با موافقت دولت خوشبختانه بیمه ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی پیگیری شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: همچنین با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شد در ورودی تمامی شهر‌های کشور بازارچه صنایع‌دستی ایجاد شود. این در حالی است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مراکز فرهنگی تحت اختیار این وزارتخانه و نیز پایگاه‌های ملی و جهانی فروش صنایع‌دستی انجام شود.

ارتباط ما با کمیسیون فرهنگی از جنس همفکری است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با اشاره به برپایی نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و قدردانی از رئیس و اعضای این کمیسیون خاطرنشان کرد: ارتباط و همکاری ما با کمیسیون فرهنگی مجلس از جنس همفکری است و خوشبختانه همکاری‌های خوبی باهم داریم.

در این نشست همچنین معاونان وزارت میراث‌فرهنگی و نیز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به بیان نظر و ارائه گزارش پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اینکه اسراییل گفته ظرف یک هفته اقدام می‌کند نمایش است/ اقدام بعدی ایران پشیمان کننده‌تر از اقدام شب گذشته خواهد بود
  • نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق نتیجه تقویت دیپلماسی انرژی است