Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین باقرزاده رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در تشریح عملکرد این اداره گفت: تعمیرات ماشین آلات نسبت به زمان مشابه سال قبل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در مجموع ۳۲۰ مورد تعمیرات اساسی و نیمه اساسی شامل ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرزاده خط کشی ۶۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان به صورت امانی از ابتدای سال جاری تاکنون را بخش دیگری از فعالیت‌های شاخص این اداره برشمرد و اعزام بیش از ۲۰۰ مورد انواع ماشین آلات جهت همکاری با شهرستان در طرح‌های ابرار، مسیرگشایی محور‌های سیل زده استان و نیز همکاری با گمرک سرو، اکیپ‌های خط کشی، هنگ مرزی را از دیگر اقدامات اداره ماشین آلات عنوان کرد.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  در ادامه از اورهال و بازسازی دو دستگاه بلدوزر و اضافه شدن به ناوگان راهداری استان آذربایجان غربی در سال جهش تولید خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از دستگاه‌ها از جمله بلدوزر این اداره کاملا از سیستم کاری و عملکردی خارج شده بود، این اداره اقدام به اورهال و بازسازی دستگاه‌های فوق با همکاری کارشناسان فنی اداره ماشین آلات کرد.

این مسئول یادآور شد: عملیات اورهال و بازسازی کامل یک دستگاه بلدوزر به طور کامل به اتمام رسیده و بلدوزر دیگر نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی و عزم اکیپ‌های تخصصی و فنی در حال بازسازی است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی خرید اقلام عمده مصرفی از جمله خرید تیغه گریدر، لاستیک انواع ماشین آلات، روغن و مواد سوختی مصرفی و نیز خرید قطعات جهت مصارف کل ماشین الات استان به میزان تقریبی ۸۵۰۰ میلیون ریال و تحویل به ادارات شهرستان‌ها را گوشه دیگری از اقدامات راهداران در اداره ماشین آلات استان طی ماه‌های گذشته بوده است.

باقرزاده از در دست اقدام بودن خرید دو دستگاه بیل مکانیکی خبر داد و گفت: عملیاتی همچون بازسازی یک دستگاه تانکر آب، تعمیر دو دستگاه ماشین آلات خط کشی و نیزتعمیرات ۷ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین هم اکنون توسط اکیپ فنی اداره ماشین آلات فنی در حال اجراست و تلاش می‌شود تا قبل از آغاز فصل سرماو برفروبی شاهد اتمام و بهره برداری کامل از ماشین آلات جهت خدمات رسانی به مردم باشیم.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین آلات راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی اداره ماشین آلات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بررسی روند بازسازی واحد‌های خسارت دیده از زلزله  گفت: با هماهنگی خوب اعضای ستاد بازسازی و همکاری بانک‌های عامل  تاکنون از مجموع ۳ هزار ۲۲۰ واحد تخریب شده در سه زلزله  ۲ سال گذشته خوی عملیات بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تکمیل و بهره برداری رسیده است.

رهبردین افزود: بقیه واحده‌ها نیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد در مراحل پایانی عملیات بازسای قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اتمام  بازسازی جایگاه‌های دامی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی استان و مشارکت و همکاری روستائیان و شهرداری خوی ۳ هزار و ۵۲۲ واحد جایگاه دامی تخریب شده در زلزله‌های خوی بازسازی و به روستائیان تحویل شده است.

رهبر دین به بازسازی زیرساخت‌های روستا‌های خسارت دیده درزلزله‌های خوی هم اشاره کرد و گفت: در ۱۲ روستای خسارت دیده طرح‌های هادی و آبرسامی در ۴ روستا اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی از پایان ساخت خانه بهداشت روستای مرتضی قلی کندی هم خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی این روستا هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی باشاره به پیشرفت ۵۰ درصد مدارس خسارت در زلزله‌های خوی هم گفت: ۱۴ باب مدرسه  با ۱۲۳ کلاس درس با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی و احیا است تا درمهرماه و سالتحصلی جدید آماده بهر برداری شوند.

در بررسی روند بازسازی مناطق زلزله خوی جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استانی و شهرستانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می‌کردند.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان