Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:52:06 GMT

گوشی Huawei Mate X۲ یک نمایشگر تاشدنی رو به درون خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۵۴۴

گوشی Huawei Mate X۲ یک نمایشگر تاشدنی رو به درون خواهد داشت

هوآوی قبلا تایید کرده بود که گوشی‌های سری Mate ۴۰ مطابق با برنامه‌ی زمان‌بندی‌شده عرضه خواهند شد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هوآوی، احتمالا این شرکت در حال کار روی تعدادی محصول جدید است که نسل بعدی گوشی تاشدنی Mate X هم در میان آن‌ها خواهد بود. انتظار می‌رود که Mate X۲ یک نمایشگر با مکانیزم تاشدنی رو به درون داشته باشد که در نسل قبلی Mate X وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان بلس (Evan Blass) که منبع معتبری برای دنبال کردن جدیدترین خبرهای مربوط به گوشی‌های همراه است، در یک توییت اسم رمز محصولات بعدی هوآوی از جمله گوشی تاشدنی Mate X۲ را فاش کرده است.

به گفته‌ ایوان بلس، اسم رمز این دستگاه Teton خواهد بود؛ اما راس یانگ (Ross Young) از شرکت DSCC در توییتی دیگر، جزئیات بیشتری درباره‌ گوشی تاشدنی بعدی موسوم به Mate X۲ منتشر کرده است.

خداحافظی با گوشی‌های تاشو رو به بیرون

راس یانگ گفته است که گوشی موبایل Mate X۲ یک نمایشگر تاشدنی رو به درون خواهد داشت. دیدن و شنیدن چنین چیزی سورپرایز به حساب نمی‌آید؛ چرا که طراحی‌های قبلی مربوط به یک پتنت ثبت‌شده، از ظاهر اولیه‌ی Mate X۲ پرده برداشته بودند. در آن پتنت، ساختار تاشدنی رو به درون این گوشی به طور کامل نمایش داده شده بود.

این پتنت که در موسسه EUIPO ثبت شده بود، یک فرم ساختاری شبیه به Mate X را نشان می‌داد که یک سایدبار عمودی داشت و نمایشگر دومی در آن به کار رفته بود.

در این پتنت همچنین به نمایشگر تاشدنی رو به درون اشاره شده بود که یک استایلوس (Stylus) هم برایش در نظر گرفته بودند. این استایلوس در قسمت کناری گوشی جا می‌خورد و از زیر به بدنه‌ی گوشی وارد می‌شد.

با در نظر گرفتن این مورد، می‌توان تصور کرد که احتمالا هوآوی تغییراتی در طراحی نهایی اعمال کند؛ اما در حال حاضر می‌توانیم چیزی مشابه با طراحی فعلی را در ذهن‌مان تصور کنیم.

او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که یکی از تامین‌کنندگان نمایشگر Mate X۲ شرکت BOE (یک تولیدکننده‌ی چینی) خواهد بود. این همکاری برای BOE نتایج فوق‌العاده‌ای خواهد داشت؛ چرا که این شرکت در مدت اخیر موفق شده اعتماد شرکت‌های چینی را به خود جلب کند.

شرکت BOE به تازگی سفارش‌های مربوط به نمایشگر on-cell OLED را برای سری گوشی Mate ۴۰ دریافت کرده است. هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که این شرکت چه تعداد سفارش برای تامین نمایشگر گوشی Mate X گرفته؛ اما چنین پیشرفتی برای BOE یک گام بزرگ به سمت موفقیت خواهد بود.

CPI به جای UTG؛ آیا به میزان کافی مقاوم خواهد بود؟

 راس در ادامه‌ صحبت‌هایش همچنین به این موضوع اشاره کرد که پنل نمایشگر از CPI (مخفف Colorless Polyimide - پلی‌ایمید بدون رنگ) به جای UTG (مخفف Ultra-Thin Glass - شیشه‌ی بسیار نازک) استفاده خواهد کرد.

بسیاری از گوشی‌های نسل جدید از UTG استفاده می‌کنند. ماده‌ی UTG از کاورهای پلاستیکی که مستعد خش برداشتن هستند و به سادگی خراش برمی‌دارند، مقاوم‌تر است.

ایوان بلس همچنین اسم رمزهایی برای Nova، Y۹a، هندزفری FreeBuds Pro و ساعت هوشمند Watch Fit (که احتمالا ساعت هوشمند بعدی هوآوی خواهد بود) را هم فاش کرده است. باید منتظر باشیم تا خبرهای بیشتری درباره‌ی جزئیات ساخت و روند توسعه‌ی این محصولات اعلام شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هوآوی گوشی تاشدنی ی گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.

سرهنگ حسین پور افزود: بیش از ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم از فرمانداران شهرستان خواست تا اقدامات لازم برای زیبا سازی وردی شهر‌ها، ساماندهی امامزادگان، ترمیم چاله‌های داخل شهر، بازسازی اماکن سیاحتی و تاریخی که نقش بسزایی در جذب گردشگر را دارند را انجام دهند.
نشست ستاد کاهش تصادفات و ستاد خدمات سفر امروز بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها و اعضای هر دو کمیته در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد