Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروزیر ایالت سند ضمن مبهم خواندن مواضع دولت اسلام آباد اعلام کرد: به هیچ عنوان اجازه جدا شدن کراچی از ایالت سند را نخواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «مراد علی شاه» سروزیر ایالت سند و عضو ارشد حزب مردم که این روزها به دلیل مشکلات شهری در کراچی مورد انتقاد قرار گرفته بود سخنان تازه ای در مورد این کلان شهر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر دولت اسلام آباد به این فکر افتاده که کراچی را از حوزه قلمرو دولت سند خارج کرده و خود آن را مدیریت کند باید بداند که ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

مراد علی شاه گفت: مردم شهر کراچی نیز مخالف این هستند که مستقیما زیر نظر دولت اداره شوند و قطعا مقابل تصمیم دولت ایستادگی خواهند کرد.

سروزیر ایالت سند اظهار داشت: مشکلات شهر کراچی با مدیریت حزب مردم و دولت ایالت سند حل خواهد شد و نیازی نیست که این شهر بزرگ مستقیما توسط دولت اداره شود.

این در حالی است که با شروع باران های موسمی و جاری شدن سیل مشکل تاریخی آب گرفتگی و بسته شدن خیابان های کراچی بازهم آغاز شده است.

دولت ایالت سند که از سال ها پیش به دست حزب مردم افتاده است نیز تا کنون در حل این مشکل ناکام بوده است.

اخیرا زمزمه هایی مبنی بر کنترل مستقیم بزرگترین شهر پاکستان توسط دولت اسلام آباد نیز شنیده می شد و احتمالا دولت در تلاش است تا کراچی را که اهمیت اقتصادی ویژه ای دارد به عنوان یک منطقه ویژه به حساب آورده و مانند اسلام آباد آن را از قلمرو دولت های ایالتی خارج کند.

یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودیبارش‌های شدید موسمی در شهر کراچی و بروز سیلحل معمای 8ساله آتش سوزی کارخانه نساجی شهر کراچی

انتهای پیام/.

 

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... اعتراض پاکستان به آغاز روابط رسمی میان امارات و رژیم صهیونیستی پاکستان ادعای افغانستان در مورد تجاوز به مرزهای این کشور را رد کرد جشن سالروز استقلال پاکستان با حضور وحید جلیلی در مشهد برگزار شد+تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعتراض پاکستان به آغاز روابط رسمی میان امارات و رژیم صهیونیستی پاکستان ادعای افغانستان در مورد تجاوز به مرزهای این کشور را رد کرد جشن سالروز استقلال پاکستان با حضور وحید جلیلی در مشهد برگزار شد+تصاویر واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود ۳ جیسون رضائیان: رفتن هوک تأیید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است ۴ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت ۵ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۶ اوبراین: عدم حمایت اروپا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، ناامید کننده است ۷ حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه ۸ تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران مهمترین اخبار بین الملل سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود توافق عادی سازی -۴ و پایانی| دلالی شخصیت‌های اماراتی برای یهودی‌سازی قدس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمران خان اخبار پاکستان عمران خان اخبار پاکستان سروزیر ایالت سند تمدید تحریم اسلام آباد شهر کراچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رئیسی دکتری گرفت

سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • دیدار سروزیر ایالت پنجاب با رئیسی