Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات ولایت فاریاب اعلام کردند که طالبان یک مکتب دخترانه را در ولسوالی خواجه سبزپوش این ولایت به آتش کشیدند.

مقامات امنیتی افزوده اند که این مکتب در سال ۱۳۵۷ ساخته شده بود و شانزده صنف درسی داشت و ۷۵۰ دانش‌آموز در آن مصروف آموزش و پرورش بودند.

نقیب‌الله فایق، والی فاریاب گفته که طالبان با سوزاندن مکتب‌ها، مخالفتشان را با مکتب رفتن دختران نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون گروه طالبان درباره به آتش کشیدن این مکتب اظهار نظری نکرده اند.

یادآوری می‌کنیم که پیش از این مکتب ابو‌عثمان تالقانی در شهر تالقان، مرکز این ولایت نیز از سوی افراد مسلح ناشناس به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت فاریاب طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح دوشنبه در همایش تجلیل از موکب اربعینی عشاق الحسین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شایسته است امروزه امام حسین علیه السلام را به دنیا معرفی کرده و یکی از اقداماتی که می‌شود این مهم را عملی کرد برپایی موکب‌های اربعینی است.

وی مکتب امام حسین علیه السلام را خلاصه مکتب اسلام خواند و اظهار کرد: محبت، حرمت، غیرت، فداکاری و اقتدار برخی از ویژگی‌های مکتب اباعبدالله الحسین علیه السلام محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اقدامات جبهه‌های مقاومت در منطقه را نشأت گرفته از مکتب امام حسین علیه السلام دانست و تصریح کرد: راه ظهور منجی عالم بشریت از راه مکتب امام حسین علیه‌السلام می‌گذرد.

شایان ذکر است در پایان این همایش از خادمین موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6078613

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • «هنر انقلاب اسلامی» یک رویکرد است؟