Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی موسسه خانه کتاب، رجبعلی سالاریان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: ۸۳ درصد از کل فروش طرح تابستانه کتاب ۹۹ ، متعلق به استان‌های غیر از تهران است.

سالاریان  افزود: با سپری‌شدن یک هفته از آغاز طرح تابستانه کتاب، ۲۵۰هزار و ۱۵۷ نسخه کتاب به مبلغ ۹میلیارد و ۴۵۱میلیون و ۹۸۸هزار و ۶۸۶ تومان به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در طرح تابستانه کتاب، تاکنون استان تهران ۱۷ درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است و استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و فارس هر کدام به ترتیب، ۱۱، ۱۰ و ۷ درصد کل فروش در طرح تابستانه‌کتاب را از آن خود کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران افزود: تنها ۱۵درصد از تعداد کتاب‌های به فروش رفته در چهاردهمین دوره یارانه حمایتی از کتابفروشان، از سوی ۱۱۹ کتابفروش تهرانی عضو طرح تابستانه کتاب به فروش رفته است. کتابفروشی‌های این استان توانسته‌اند ۳۷هزار و ۵۴ نسخه کتاب را به مبلغ یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون و۴۳۷ هزار و ۲۴۳ تومان در بازه زمانی یک هفته از اجرای این طرح بفروشند.

سالاریان با بیان اینکه ۸۵کتابفروش فعال استان اصفهان نیز توانسته‌اند در این دوره از طرح، ۱۰درصد از ۲۵۰هزار نسخه کتاب به فروش رفته در این طرح تابستانه کتاب را به خود اختصاص دهند، عنوان کرد: این استان با ۸۵کتابفروشی سهم ۱۱درصدی کتابفروشی‌های عضو طرح را به نام خود ثبت کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران درباره مشارکت کتابفروشی‌های استان خراسان‌رضوی در طرح تابستانه کتاب گفت: ۲۷هزار و ۳۳۰ نسخه کتاب به مبلغ ۹۴۳ میلیون و ۶۳۹هزار و ۶۴۸تومان از سوی ۸۰ کتابفروشی در اختیار خریداران کتاب قرار گرفته است.

سالاریان در پایان گفت: خریداران کتاب تا ۳۰ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب که اطلاعات و فهرست آن‌ها به تفکیک هر استان در سایت tarh.ketab.ir ثبت شده است، کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابفروشی ها تابستانه کتاب طرح تابستانه کتاب موسسه خانه کتاب روابط عمومی نسخه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حضور اصغر فرهادی در کتابفروشی مجتبی جباری

اصغر فرهادی، کارگردان مشهور سینما امروز در کتابفروشی مجتبی جباری حضور یافت و مهمان پیشکسوت استقلال و همسرش بود.

منبع: انتخاب

دیگر خبرها

  • (عکس) حضور اصغر فرهادی در کتابفروشی مجتبی جباری
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • بیش از چهار هزار بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تربت حیدریه
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج