Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:19:50 GMT

تصاویر بن زاید خائد در دستان معترضان فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۵۸۴

تصاویر بن زاید خائد در دستان معترضان فلسطینی

فلسطینی های خشمگین با سر دادن شعارهایی و آتش زدن پرچم امارات توافق صلح میان این کشور با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مسجد الاقصی و نواحی مختلف کرانه باختری عصر جمعه شاهد تظاهرات علیه توافق صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی بود.

معترضان خشمگین در مسجد الاقصی با سر دادن شعارها و حمل تصاویر محمد بن زاید، ولیعهد امارات که روی آن عبارت "خائن" نوشته شده بود این توافق را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این تظاهرات پرچم امارات به آتش کشیده شد.

در ادامه سربازان اسرائیلی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده و پلاکاردهای نمازگزاران فلسطینی در محکومیت این عادی‌سازی را جمع‌آوری کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای، این توافق را "خائنانه" خوانده و اعلام کردند: این توافق به منزله پاداشی برای دشمن (صهیونیستی) بابت جنایاتش و مصادره قدس و کرانه باختری است.

در این بیانیه تاکید شد، این توافق عادی‌سازی کامل روابط میان دو طرف همزمان با نادیده گرفتن آشکار خون امت که در راه دفاع از فلسطین ریخته شد و نیز خیانت به حقوق مردم ما در هر ذره از خاک فلسطین را نشان داد.

همچنین در بیانیه یاد شده این توافق خنجری از پشت به امت عربی و اسلامی توصیف شد.

سالم عطالله، دبیرکل جنبش مجاهدان فلسطین به شدت این توافق را محکوم کرده و آن را ضربه جدیدی از سوی آن حاکمیت به پیکر امت اسلامی و عربی خواند و گفت: عادی‌سازی عربی جدید از سوی حاکمیت امارات به منزله پاداشی به رژیم صهیونیستی برای ادامه عملیات‌های قتل و ترور در حق مردم ما و سرقت اراضی آنها در قدس و کرانه باختری است.

عطالله افزود: توجیه کردن این عادی‌سازی نیز خدمتی رایگان به اشغالگران و مشروعیت بخشیدن به اقدامات خصمانه آن علیه اراضی و مقدسات ما است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات تظاهرات فلسطینی ها عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار اسیران کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که شمار فلسطینیان ساکن کرانه باختری که به اسارت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درآمده‌اند باز هم افزایش یافته است.

بر اساس گزارش این موسسه حقوقی فلسطینی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش ۳ روزه خود به اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» واقع در کرانه باختری ۵۰ شهروند فلسطینی از جمله برخی افراد زخمی‌شده را بازداشت کرده است.

همچنین باشگاه اسیر فلسطین گزارش داد که شمار فلسطینیانی که پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به ۸۴۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6084790

دیگر خبرها

  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • بازی اختاپوس، بازی مرکب با هدف حذف بازنده
  • معترضان صهیونیست راه ارتباطی قدس به تل‌آویو را بستند