Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوسلان رامونوف پس از عمل جراحی و بهبودی تمرینات خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آناتولی مارگیف مربی شخصی سوسلان رامونوف که مدال طلای المپیک ریو در وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد را در کارنامه دارد با تأیید این خبر گفت: رامونوف پس از عمل جراحی دشوار، بهبود یافته و هم اکنون تمرینات خود را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در مورد اینکه این کشتی گیردر وزن 65 کیلوگرم یا بالاتر به میدان برود، با تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه مشورت خواهیم کرد و اگر نتیجه مسابقات قهرمانی کشور در انتخابی رقابت های جهانی و المپیک تأثیرگذار باشد، رامونوف در وزن 65 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در مسابقات بین المللی کشتی که به میزبانی کشور روسیه انجام شد، دانش آموزان آموزشگاه دارالعلم ناحیه ۷ مشهد موفق به کسب عناوین برتر شدند.

در این دوره از رقابت‌ها که به دعوت باشگاه جی بی ال روسیه در شهر مسکو با حضور ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد، «سعید حسنی» مدال طلای وزن ۴۸ کیلوگرم، «امیر عبدالله زاده» مدال نقره وزن ۶۸ کیلوگرم و «محمد جواد محمدپور» مدال برنز وزن ۴۴ کیلوگرم را کسب کردند.

 

دیگر خبرها

  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی