Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: تاکنون ۷۸۵ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان معادل با ۷۴ درصد برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در کشور نوبت‌گیری کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ناحیه ۳ شهر مشهد اظهار کرد: ۴۴۲هزار از نوآموزان معادل با ۴۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵درصد نیز تاکنون مورد ارزیابی و سنجش قرارگرفته‌اند.

وی گفت: تاکنون ۳۵هزار نفر از نوآموزان یعنی حدود ۸درصد به پایگاه‌های تخصصی هوش ارجاع  شده اند که از این تعداد تاکنون ۱۸هزار نوآموز مورد سنجش تخصصی هوش قرارگرفته‌اند.

وی افزود: از این میزان سنجش در پایگاه‌های تخصصی هوش ۷هزار نوآموز عادی، ۱۰هزار دیرآموز و ۷۲۸ نوآموز استثنایی تشخیص داده‌ شده‌اند و ۷۵ نوآموز نیز به بهزیستی معرفی‌شده‌اند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با اشاره به آمار سنجش استان خراسان رضوی اظهار کرد: در استان خراسان رضوی تاکنون ۷۰هزار نوآموز معادل ۵۷درصد نوبت‌گیری کرده‌اند و ۳۵هزار نفر معادل با ۲۹درصد نیز ارزیابی‌ شده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد و دیر شروع شدن فعالیت پایگاه‌های سنجش این شهر، آمار استان خراسان رضوی از میانگین کشوری پایین است که نیاز به فعالیت ویژه و گسترده در زمان باقیمانده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنجش سلامت نوآموزان دانش آموز مدرسه شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی در جریان بازدید و بررسی آمادگی مراکز جامع سلامت روستایی دهنو ومرکز جامع شهری آزاد شهر، افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۱۵ اسفندماه) تاکنون، ۱۷ هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع غذا و اماکن صورت گرفته و تاکنون ۴۲ واحد متخلف صنفی هم پلمب شده است.

وی با اشاره به تداوم این بازرسی‌ها گفت: این بازرسی‌ها به منظور حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

دکتر محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه هم ضمن قدردانی از کارکنان مراکز جامع سلامت گفت: این مراکز آماده خدمتگزاری به مردم جهت مراقبت‌های بهداشتی مادر و کودک، واکسیناسیون و خدماتی که باید در موعد مشخص صورت گیرد، هستند.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • انجام بیش از ۸۷۰ هزار بازرسی‌ در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • ۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳