Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راههای پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»، این برنامه امروز شنبه ۲۵ مردادماه میزبان پزشک فوق تخصص گوارش و کبد خواهد بود و به موضوع کولونوسکوپی خواهد پرداخت و همچنین متخصص طب ایرانی و معاون وزیر بهداشت سوالات مخاطبین را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۶ مرداد ماه میزبان دکتر پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور و رئیس بیمارستان خاتم الانبیا خواهد بود و موضوع کرونا و موارد اورژانسی را مرور خواهد کرد و پزشک فیزیوتراپیست با موضوع گودی کمر در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۲۷ مردادماه فوق تخصص غدد‌ و متابولیسم با موضوع پیشگیری از بیماری های مربوط به تیرویید و همچنین پزشک متخصص تغذیه با موضوع پیشگیری از چاقی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۸ مردادماه پذیرای متخصص بیماری های عفونی با موضوع آخرین تحولات کرونا و دکتر انوشه محقق و نویسنده با موضوع زندگی در شرایط کرونا در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه میزبان پزشک ارولوژیست با موضوع پیشگیری از عفونت کلیه و همچنین متخصص طب ایرانی با موضوع پاسخ به سوالات مخاطبین خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگومحور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  است که به تهیه‌کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه سه سیما برنامه طبیب پیمان طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی