Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: تغییر توانایی‌های ملت ایران به چیزهای کوچکتر و جوانان را ناتوان جلوه دادن بزرگترین ضربه به کشور است. - اخبار سیاسی -

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به همراهی جریان تحریف با تحریم‌های ظالمانه برای شکستن مقاومت ملت ایران اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه و جنگ نابرابر اقتصادی باهدف خسته کردن و شکستن مقاومت ملت بزرگ ایران در دستورکار آمریکا و غرب قرار گرفت، اما وقتی در مسیر اهداف مورد نظرخود را دست نیافتنی دیدند، توان خود را بر جریان تحریف متمرکز کردند تا با گرفتن امید از مردم بتوانند سیاست‌های تحریمی خود را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازی: دلسرد کردن مردم هدف مشترک جریان تحریف و تحریم استآیت‌الله شبستری: تحریف ذهن جوانان را هدف گرفته است/ تقویت نهادهای فرهنگی راه مقابله با تحریففلاحی:با مقاومت تحریم و تحریف شکست می‌خورد

وی با بیان اینکه امروز دشمن تمام توان خود را در تحریف واقعیت‌ها به میدان آورده است، افزود: رهبر معظم انقلاب پیش از این بارها نسبت به مراقبت از جریان تحریف در کشور هشدار داده و فرموده بودند که دشمنان قصد دارند در وقایع جای شهید و جلاد را عوض کنند.

قائم مقام جامعه مهندسین با تصریح اینکه در ماجرای فتنه به وضوح این تحریف‌ها برای مردم آشکار شد، گفت: آنان واقعیت‌های کشور در دهه‌های گذشته انقلاب و جنگ تحمیلی را قلب کرده و با لباس دیگری به نسل جدید معرفی می‌کنند.

خجسته‌پور با بیان اینکه شق دیگر تحریف‌ها وارونه نمایش دادن توانایی‌های کشور است، ادامه داد: انقلاب اسلامی با شعار ما می‌توانیم رقم خورد، اما تحریف‌کنندگان همواره سعی داشتند این شعار را به ما نمی‌توانیم و قادر نیستیم قلب کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در کشور اینگونه القا می‌کنند که «ما جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم»، خاطرنشان کرد: این یعنی تغییر دادن توانایی‌های ملت ایران به چیزهای کوچکتر و جوانان را ناتوان جلوه دادن که این بزرگترین ضربه به کشور است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه دو لبه قیچی تحریف و تحریم باید در یک راستا فعالیت کنند تا نتیجه حاصل شود، اظهار داشت: نسل اول و دوم انقلاب در زمینه تحریف‌های تاریخ انقلاب وظیفه سنگینی دارند، رسانه‌های کشور صدا و سیما هم نباید نسبت به این جریان بی‌تفاوت باشند و باید نسل جوان را از تاریخ انقلاب آگاه کنند.

خجسته‌پور بیان کرد: برخی مسائل در روزهایی که غبار فتنه وجود دارد قابل بیان نیستند، اما وقتی غبار فتنه فروکش کرد، همه چیز باید با مردم در میان گذاشته شود و فضای شفاف پیش روی آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تحریف توانمندی‌های کشور شق دیگری است که باید به آن توجه شود، گفت: معتقدم همه آحاد ملت از کارآفرین، کارمند و دیگر اقشار مردم همه وظیفه دارند از تحریف واقعیت‌ها و توانمندی‌ها جلوگیری کنند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: مسئولان قوا هم با همدلی و یکصدایی از تولید ملی حمایت کنند تا وضعیت کسب و کار بهبود یابد و این تنها کاری است که مسئولان باید در قبال تحریف‌ها انجام دهند و باقی کارها را به خود مردم بسپارند.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران بیشتر بخوانید... حسن بیگی: راه مقابله با تحریف شناساندن واقعیات کشور است/ پیشرفت‌های ایران تحریف پذیر نیست مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حسن بیگی: راه مقابله با تحریف شناساندن واقعیات کشور است/ پیشرفت‌های ایران تحریف پذیر نیست مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی ۲ قدردانی سرلشکر موسوی از فرمانده معظم کل قوا ۳ «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ ۴ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۵ پیشنهاد یک نماینده مجلس برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی ۶ بازدید وزیر دفاع از میدان تست تانک های نیروی های مسلح ۷ خط بهینه‌سازی تانک‌های نیروهای مسلح افتتاح شد/ ارتقا تانک‌های ایرانی به استاندارد تانک T-۹۰ ۸ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار مهمترین اخبار سیاسی قدردانی سرلشکر موسوی از فرمانده معظم کل قوا درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی یکشنبه؛ حضور قالیباف در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس واکنش مجازی چند مقام سیاسی به توافق امارات با رژیم صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران تحریم های ایران قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین جریان تحریف خجسته پور تحریم ها تحریف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان

به گزارش قدس آنلاین رایزن فرهنگی پاکستان با اشاره به اینکه مردم این کشور، استقامت و مقاومت و شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند، گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت و شجاعت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.

 رایزن فرهنگی پاکستان با تاکید بر این مطلب، افزود: مردم ایران روی مواضع خودشان محکم و پابرجا هستند و مردم پاکستان این استقامت‌ها و شجاعت‌ها را گرامی می‌دارند و بزرگ می‌دانند. به این خاطر است ملت ایران در چشم ملت پاکستان و مردم این کشور، ملتی بزرگ و قابل تقدیر و ستایش است.

عملیات وعده صادق این علاقه را بیشتر هم کرد

وی درباره خوشحالی مردم از انتقام سخت یا همان وعده صادق، نیز افزود: نماد و نمود این بزرگی و عظمت در روزهای اخیر همان دفاع شجاعانه و پاسخ مقتدرانه عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بود. اگر مردم پاکستان به ایران اسلامی و مردم ایران و رهبران ایران تا قبل از این پاسخ دندان‌شکن، علاقه‌مند بودند این علاقه‌مندی ظرفِ چند روز گذشته‌ای که از این پاسخ می‌گذرد ده‌ها برابر بیشتر شد و در ملاقات‌های مردمی که ما با مردم پاکستان و حتی با برخی از دولتمردان پاکستان داریم اولین نکته‌ای را که یادآوری می‌کنند همین است که آنچه آرزوی دیرینه جهان اسلام بود امروز توسط جمهوری اسلامی ایران محقق شد. با این نگاه مردم پاکستان و دولتمردان پاکستان میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بودند.

چرا محدودیت استقبال پیش آمد؟

مشکی درباره دلیل محدودیت استقبال و اجازه ندادن به برخی از تجمعات خیابانی برای استقبال از رئیس‌جمهور ایران، تأکید کرد: طبیعی است در چنین فضایی با آن علاقه‌مندی که به زمینه‌هایش اشاره کردم چقدر می‌تواند استقبال از طرف مردم پاکستان، استقبال پرشور و هیجان‌انگیزی باشد. به‌رغم اینکه شرایط امنیتی در پاکستان شرایط به هر حال ویژه‌ای است و دولت عزیز پاکستان برای حفظ امنیت سفر رئیس جمهور کشور ایران و هیئت همراه مجبور بود تدابیری را اتخاذ کنند و نمی‌توانستند تجمعات خیابانی را اجازه بدهند، اما ما شاهد بودیم در مسیر کاروان ریاست محترم جمهور در شهرهای لاهور و کراچی به ویژه کاروان‌های استقبال مردمی شکل گرفت و برخی از تصاویری که امکان انتشار آنها بود شاهد این مسئله است.

تصاویر شگفت انگیزی که هم در اخبار سراسری ایران و رسانه‌های جمعی ایران منتشر شد

وی ادامه داد: در شهر اسلام‌آباد که مقصد اول سفر رئیس‌جمهور ایران بود ما شاهد تلاش مردم برای استقبال عمومی بودیم که اشاره کردم به دلیل شرایط ویژه، این امکان فراهم نشد، اما در نشست‌های نخبگانی و نشست‌هایی که با شخصیت‌های تراز اول اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ادبی در محل اقامت ریاست محترم جمهور برگزار شد این علاقه، این عشق و ارادت به نمایش گذاشته شد که تصاویر آن در اخبار سراسری جمهوری اسلامی ایران و اخبار رسانه‌های جمعی کشور پاکستان منتشر شد. البته آن چیزی که به نمایش گذاشته شد قطره‌ای از دریایی بود که مردم پاکستان تلاش داشتند به نمایش بگذارند. اما به دلیل شرایط خاص امکان ظهور و بروز آن خیلی فراهم نشد.

استقبال از رئیس‌جمهور در کراچی و لاهور

رایزن فرهنگی پاکستان به شور مردم در لاهور و کراچی اشاره کرد و افزود: در شهرهای لاهور و کراچی این فضا قدری فراهم‌تر شد، اما آنچه در واقعیت میدان بود شاید رسانه‌ها نتوانند به تصویر بکشند. بازتاب‌هایی که ما الان در حال رصد آنها هستیم در رسانه‌های مکتوب و مجازی و رسانه‌های دیداری و نوشتاری همه مملوء از شور، سپاس و تقدیر از انجام شدن سفر و مواضع بسیار خوب رئیس جمهور ایران در این سفر هستیم و همچنان موج خوشحالی همچنان که قبل از این سفر شروع شده بود همچنان بعد از گذشت یک روز از پایان سفر ادامه دارد و پیش‌بینی این است در روزهای آینده این موج ادامه داشته باشد و حتماً این سفر یک نقطه عطفی برای گسترش روابط همه جانبه ایران و پاکستان خواهد بود.

این سفر افق‌های بلندتری را پیش‌روی دو کشور گذاشت

مشکی در پایان تاکید: ما در پاکستان شاهد بودیم که برخی از کشورهای منطقه و برخی از قدرت‌های فرامنطقه‌ای خیلی تلاش داشتند برای این سفر محدودیت‌های فراوانی ایجاد کنند حتی اگر بتوانند اصل سفر را تحت‌الشعاع قرار دهند، اما با لطف خدای متعال سفر به خوبی انجام شد و هم دستاوردهایی که این سفر داشت چه دستاوردهای اجتماعی و چه دستاوردهای سیاسی و منطقه‌ای در همین مدت کوتاه بازتاب خودش را داشت و حتماً در ادامه و آینده پس از این سفر، شاهد بازتاب‌های بیشتر و گشوده شدن افق‌های بلندتری در روابط دو کشور خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!