Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، ادریس آلبا و سیمون کینبرگ در یک فیلم جاسوسی که حق انتشارش به کمپانی اپل رسید، نقش آفرینی خواهند کرد. هنوز عنوانی برای این فیلم سینمایی انتخاب نشده است.

آلبا در این فیلم هم نقش آفرینی می‌کند و هم تهیه کننده خواهد بود؛ فیلمی در ژانر جاسوسی با مضامین عاشقانه که داستان آن در آفریقا روایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراون فی که به خاطر نویسندگی «دوشنبه سیاه» و «برنامه روزانه» شناخته می‌شود، نویسندگی این فیلم را نیز انجام خواهد داد.

این پروژه جدید سینمایی بازگشت کینبرگ به ژانر جاسوسی است؛ او پیش از این فیلمنامه سینمایی «آقا و خانم اسمیت» را نوشته است. یک پروژه هم به نام «۳۵۵» دارد که کارگردانی خواهد کرد. جسیکا چستین، لوپتیا نیونگو و پنه لوپه کروز در این اثر سینمایی نقش آفرینی می کنند. این فیلم در ژانویه ۲۰۲۱ از سوی کمپانی یونیورسال منتشر می‌شود.

ادریس آلبا هم در آینده‌ای نزدیک در فیلم سینمایی «کنسرت کابوی» دیده خواهد شد؛ این فیلم ماه آینده در جشنواره تورنتو برای اولین بار اکران می‌شود. دنباله فیلم سینمایی «جوخه انتحار» با بازی آلبا نیز سال ۲۰۲۱ به سینما‌ها خواهد آمد. ادریس آلبا قرار است در فیلم وسترن نتفلیکس به نام «هرچه سخت‌تر زمین می خورند» نیز جلوی دوربین برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی نقش آفرینی ادریس آلبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

مقاومت لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا  را هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صحنه هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد. 

.

 حزب الله لبنان همچنین روز دوشنبه اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه میتات در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده و این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول دیروز خود همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، پس از رصد و پیش بینی دقیق حرکات نظامیان رژیم صهیونیستی، تعدادی مواد منفجره (مین) در «تل اسماعیل» در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی کار گذاشتند و با رسیدن تیپ گولانی رژیم اسرائیل به این نقطه مین‌های کار گذاشته شده منفجر و منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از آن‌ها گردید.

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیلمقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • ببینید | هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • فیلم| هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • لحظه هدف قراردادن تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در شعبای لبنان