Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@07:05:35 GMT

تهران به ۷ هزار نیروی آتش نشان نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۷۵۵

تهران به ۷ هزار نیروی آتش نشان نیاز دارد

هاشمی گفت: برای تهران بیش از ۱۴۰ مرکز آتش نشانی در نظر گرفته شده است و تعداد نیرو‌ها باید به ۷ هزار نفر برسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع آتش نشانی در شهر تهران بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران گفت: از بعد حادثه پلاسکو این موضوع حساسیت ویژه‌ای پیدا کرد و در این دوره هم یکی از اولویت‌های شورای شهر همین موضوع بود.

او افزود: برای تهران بیش از ۱۴۰ مرکز آتش نشانی در نظر گرفته شده است و تعداد نیرو‌ها باید به ۷ هزار نفر برسد.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۳۰ ایستگاه داریم و حدود ۶ ایستگاه دیگر نیز در این دوره افتتاح می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: از نظر تجهیزات با توجه به ساختمان‌های ناایمن و بلند مرتبه کار زیادی لازم بود که در این دوره این اتفاق افتاد و خوشبختانه در زمانی که هنوز ارز گران نشده بود، توانستیم تعداد زیادی نردبان و تجهیزات پیچیده مبارزه با آتش را وارد سیستم آتش نشانی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران محسن هاشمی نیروی آتش نشان شهر تهران شورای شهر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساختمان‌های شیشه ای بانک ملی و تجارت در خیابان طالقانی گفت: این اقدام آنها دهن‌کجی به اصول معماری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تامین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق گفت: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • افزایش ۵/۵ برابری تعداد دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد