Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:53:25 GMT

دلگان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۷۶۰

دلگان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته

حمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از دلگان به ترتیب «شوش» با دمای ۴۷.۶ و «دهلران» با دمای ۴۷.۲ درجه سلسیوس دومین و سومین شهرهای گرم کشور در شبانه رو گذشته بودند.

وی افزود: به طور کلی در شبانه روز گذشته دمای ۱۵ شهر سیستان و بلوچستان به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس رسید که گرم‌ترین شهرها به ترتیب دلگان با دمای ۴۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶، هیرمند ۴۶.۹، هامون و زهک ۴۵.۳، زابل ۴۵.۱ و ایرانشهر ۴۵ درجه بوده‌اند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس جدیدترین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی همچنان انتظار می‌رود گرمای هوا در اکثر نقاط استان ادامه داشته باشد.

دیانتی در بخش دیگری از ادامه وزش بادهار ۱۲۰ روزه در شمال استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۲۳ متر بر ثانیه معادل ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید اما تأثیر بخصوصی در دید افقی شهر زابل ایجاد نکرد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش رو افزایش یابد و گردوغبار حاصل ضمن کاهش دید افقی، شرایط کیفی هوا را در نقاط مستعد ناسالم کند.

کد خبر 4998635

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانشهر زاهدان سیستان و بلوچستان ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا عید غدیر خم شیوع کرونا ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی