Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:22:51 GMT

تداوم حضور سردار آزمون در ردیف نخست فهرست فروش تابستانی زنیت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۷۶۳

تداوم حضور سردار آزمون در ردیف نخست فهرست فروش تابستانی زنیت

‍‍‍‍‍‍

رسانه معتبر روسی جدیدترین تابلوی نقل‌وانتقال‌های تابستانی لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در جدیدترین تابلوی نقل‌وانتقال‌های تابستانی لیگ برتر این کشور نام سردار آزمون را در ردیف نخست فهرست بازیکنانی قرار داد که از تیم زنیت جدا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون، ویلمار باریوس، کوزایف، ارنانی، جیوبا و اوزدواف پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی دارند.

اسپورت اکسپرس همچنین درباره آخرین وضعیت سعید عزت‌اللهی نوشت: این بازیکن ایرانی با پایان دوره قرضی بازی برای یوپن بلژیک به روستوف بازگشت.

سردار آزمون در رقابت‌ حذفی برای کسب عنوان بهترین گل جام ملت‌های آسیا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون بیشتر بخوانید... نمره فنی متوسط سردار آزمون در نخستین هفته لیگ برتر روسیه + عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نمره فنی متوسط سردار آزمون در نخستین هفته لیگ برتر روسیه + عکس واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم ۳ سمپدوریا به دنبال کاهش قیمت انتقال مجید حسینی ۴ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۵ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۶ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید ۷ گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم ۸ فضلی: کارهایی که در ووشو انجام دادم آرزوی خیلی‌هاست/ در MMA تازه در ابتدای راه هستم مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال|هفته سرنوشت‌ساز برای مدعیان بالانشین و کاندیداهای سقوط/ سایه دربی حذفی روی لیگ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی رضایی: نمی‌خواهیم تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود/ بازی سختی در رفسنجان داریم فضلی: کارهایی که در ووشو انجام دادم آرزوی خیلی‌هاست/ در MMA تازه در ابتدای راه هستم مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تأکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون سردار آزمون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • پایان مصدومیت سردار
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم