Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول فناوری اطلاعات نیروی دریایی آمریکا به خاطر مجموعه‌ای از اتهامات مرتبط با انتقال اطلاعات طبقه‌بندی شده به یک تبعه روسی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، زمانی که در یک مقر فرماندهی استراتژیک در نبراسکا مستقر بود، با محاکمه نظامی روبه‌رو شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، بر اساس برگه اتهامات که به دست "نیوی تایمز" رسیده، در صورتی که "چارلز تی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بریگز"، تکنیسین ارشد سیستم‌های اطلاعات، بابت اتهاماتی که علیه او مطرح شده حکم بگیرد، باید ۶۴ سال را در زندان سپری کند. این اتهامات، شامل انتقال اطلاعات طبقه‌بندی شده به یک تبعه روسی "با این دلیل که اطلاعات فوق می‌تواند برای آسیب زدن  به آمریکا یا به نفع یک کشور خارجی مورد استفاده قرار گیرد"، است.

در حالی که بریگز در حال حاضر در مرکز پزشکی "پورت اسموت" نیروی دریایی ویرجینیا مستقر است، انتقال ادعا شده در ژانویه ۲۰۱۹، زمانی که او در پایگاه نیروی هوایی "اوففوت" در نبراسکا- جایی که فرماندهی استراتژیک قرار دارد- مستقر بود، انجام شده است.

با این وجود، اتهامات مطرح شده به اینجا ختم نمی‌شود. اتهامات دیگر شامل انتقال یک سند دیگر به یک تبعه روسی بین اکتبر ۲۰۱۸ و ژانویه ۲۰۱۹ و دروغ‌گویی در پرسشنامه جواز امنیتی درباره "نداشتن یک رابطه نزدیک و مداوم" با کسی است که تبعه آمریکا نیست یا درخواست ارتباط آتی دارد.

وی همچنین به خاطر در میان گذاشتن تحقیقاتی که درباره رابطه او با تبعه روسی- در ماه‌های ژانویه و فوریه ۲۰۱۹- در جریان بوده با این فرد، به ممانعت از اجرای عدالت نیز متهم شده است.

"ویرجینین پایلوت" گزارش داد که بریگز ماه گذشته در حبس پیش از موعد، بازداشت شده است. بریگز در "ویسکانسین" متولد شد، در سال ۱۹۹۸ به نیروی دریایی آمریکا پیوست و در سال ۲۰۱۳ نیز به مقام افسر ارشد نائل شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه آمريكا یک تبعه روسی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

پلیس شیکاگو در آمریکا اعلام کرد که یک افسر پلیس ۳۱ ساله یکشنبه شب در حالی که به خانه باز می‌گشت به ضرب گلوله کشته شد.

براساس گزارش آر تی، لری اسنلینگ، افسر پلیس آمریکا به خبرنگاران گفت که این افسر با لباس نظامی به خانه باز می‌گشت و چیزی روی یونیفرم خود پوشیده بود تا آن را طبق معمول بپوشاند، همانطور که افسران خارج از وظیفه انجام می‌دهند.

 اسنلینگ افزود: این افسر روز یکشنبه چندین گلوله خورد و در بیمارستانی در شیکاگو درگذشت. بدون اینکه انگیزه حمله را کسی بداند.

خودروی این افسر به سرقت رفته، اما پلیس با استناد به تحقیقات اولیه تایید نمی‌کند که تیراندازی در نتیجه سرقت خودرو بوده است. پلیس آمریکا هنوز هیچکس را دستگیر نکرده است.

اسنلینگ گفت: این افسر قربانی جنایتی شد که در حال تحقیق درباره آن بود. این افسر شش سال در شیکاگو کار می‌کرد و تنها دو روز قبل از تولد سی و یک سالگی اش کشته شد.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا به قدری متداول شده‌اند که مردم این کشور در هر جا و هر ساعت و هر روز انتظار وقوع یک تیراندازی جمعی و البته مرگ یا جراحت خود را دارند.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا در کلیساها، مساجد، باشگاه‌ها، رستوران‌ها، خانه‌ها، سینماها، خیابان‌ها، ... روی می‌دهند و زنان، کودکان، اقلیت‌های قومی و نژادی را با نرخ بالایی قربانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • ساخت موشک دانگ فنگ-۲۱ چینی برای غرق کردن ناو‌های آمریکا
  • این موشک برای غرق کردن ناوهای آمریکا ساخته شده است
  • چین موشک دانگ فنگ-۲۱ را برای غرق کردن ناو‌های آمریکا ساخته است
  • شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی