Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: شکست برابر بایرن مونیخ فاجعه بود و درباره برکناری سرمربی تیم در روزهای آینده تصمیم می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شب تحقیرآمیز بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را بایرن مونیخ آلمان با متحمل کردن شکست 8 بر 2 به آبی و اناری‌ها رقم زد. مهم‌ترین خواسته هواداران و بازیکنان بارسا پس از این شکست برکناری کیکه ستین از سرمربیگری این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به این شکست و در خصوص اخراج ستین از سرمربیگری به خبرنگاران گفت: در چند روز آینده درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم. هواداران پیش از شروع دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا نظرشان را در مورد سرمربی تیم داده بودند.

بارتومئو بار دیگر با سؤالی در خصوص آینده ستین مواجه شد و اینکه بارسلونا با این مربی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که رئیس باشگاه بارسلونا با عصبانیت گفت: ترجیح می‌دهم الان چیزی نگویم. اگر خون جدیدی تزریق شود و شرایط نوین و پویایی در بارسلونا ایجاد شود من اولین نفری هستم که از بارسلونا جدا می‌شوم و مسئولیت‌ها را واگذار خواهم کرد.

مالک باشگاه بارسلونا که به شدت از شکست سنگین 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ ناراحت و عصبی بود درباره اینکه آینده باشگاه با چه تغییراتی مواجه می‌شود و انتخابات مدیریتی باشگاه در سال 2021 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر حرفی درباره تصمیمات جدید داخل باشگاه نخواهم زد. باید آستانه تحمل و طاقتمان را برای پذیرش این شکست تلخ بالا ببریم. بایرن مونیخ شایسته پیروزی بود و حساب نمی‌کردیم با چنین نتیجه بدی بازنده شویم. این شکست فاجعه بود.

بارتومئو با مسئولیت‌های سنگینی پس از شکست باورنکردنی 8 بر 2 روبه‌رو شده است و به خوبی می‌داند که برای کم کردن درد ناشی از این باخت تاریخی باید تغییراتی زیاد در بارسلونا ایجاد کند و مهم‌ترین آن خداحافظی با کیکه ستین است که با وجود پذیرش چنین شکست سخت و ننگینی حاضر نشده از سمت سرمربیگری تیمش استعفا دهد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا جوزپ ماریا بارتومئو کیکه ستین باشگاه بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش

در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط اشتوتگارت، کریس فوریش با مبلغ مناسبی در دسترس خواهد بود.

طرفداری | باواریایی‌ها برای دومین تابستان متوالی وضعیت کریس فوریش را ارزیابی خواهند کرد. 

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به طور جدی انتقال کریس فوریش را بررسی می‌کند. وینگر آلمانی اشتوتگارت در صدر گزینه‌های باشگاه قرار گرفته و مکس ابرل قصد دارد این بازیکن را برای انتقال به آلیانتس آرنا متقاعد کند. با وجود این که فوریش اخیرا قراردادش را با اشتوتگارت تا سال 2028 تمدید کرده است، وجود بند آزادسازی امکان انتقال او را فراهم می‌کند. در صورتی که اشوتگارت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، فوریش با پرداخت 23.5 میلیون یورو می‌تواند از این تیم جدا شود. بایرلورکوزن، دورتموند و لایپزیش نیز به بازیکن 26 ساله علاقه نشان داده‌اند. 

مطابق گزارش اسکای آلمان، اشتوتگارت انتظار دارد کریس فوریش در تابستان 2024 باشگاه را ترک کند. در واقع، باواریایی‌ها پیش‌تر و در دوران حسن صالح حمیدزیچ نیز به دنبال انتقال فوریش بودند اما آن‌ها در نهایت به برایان ساراگوسا رسیدند. با تصمیم کریستوف فرویند، بایرن مونیخ به جای فوریش، ساراگوسا را به خدمت گرفت. وینگر اشتوتگارت طی 26 بازی فصل جاری روی 14 گل این تیم تاثیر مستقیم داشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد