Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، «علی بیات‌ماکو»،‌ مدیر مجتمع مس آذربایجان و «شهریار متوکل»، مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس از کارگاه آماده‌سازی نمونه و انبارهای مغزه امور اکتشافات و مهندسی توسعه در منطقه شمال‌غرب کشور بازدید کردند.

به گزارش «مس‌پرس» مدیر مجتمع مس آذربایجان در این بازدید با تأکید بر دستور دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مبنی بر ضرورت استراتژیک توسعه اکتشافات، به اهمیت توسعه فعالیت‌های اکتشافی در منطقه شمال‌غرب کشور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات‌ماکو در جریان بازدید و بررسی روند لاگ و نمونه‌برداری از مغزه‌های حفاری در این منطقه نیز گفت: اکتشافات به‌عنوان حلقه اول فعالیت‌های معدنی نقشی تعیین‌کننده در توسعه پایدار کشور دارد و از همین رو اجرای عملیات اکتشافی در محدوده‌های مستعد منطقه شمال‌غرب کشور باید با تمام توان و با سرعت انجام شود.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این بازدید در جریان عملکرد و اقدامات ارزشمند امور اکتشافات در منطقه شمال‌غرب کشور قرار گرفت.

ضیغمی با اشاره به رهنمودها و ارشادات دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل محترم شرکت مس مبنی بر ضرورت بهره‌گیری از تجهیزات مناسب و دانش فنی نوین در اکتشافات مس با هدف سرعت‌بخشی به کار، افزایش بهره‌وری و ضریب موفقیت در اکتشافات تاکید کرد که انشاالله در سال جهش تولید شاهد جهش در فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس خواهیم بود.

در این بازدید همچنین مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس، گزارشی از فعالیت‌های اکتشافی در مناطق شمال‌غرب کشور و همچنین معدن مس سونگون ارائه کرد.

وی همچنین گفت: اجرای عملیات اکتشاف در تعدادی محدوده امیدبخش معدنی در استان آذربایجان شرقی در دستور کار قرار گرفته و به یاری خداوند عملیات اکتشاف تفصیلی در دو محدوده جدبد ظرف یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: منطقه شمال غرب کشور امور اکتشافات شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان اظهار داشت: بیش از ۵۷ درصد خط انتقال آب لوله گذاری شده و در مجموع با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز این خط شاهد پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

معاون استاندار در ادامه افزود: خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر اجرا و برای احداث آن بیش از ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس ابوالحسینی گفت: امیدواریم بزودی این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، به اتمام برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اردکان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران حوزه انرژی و خطوط انتقال آب شرکت صنعتی، معدنی چادرملو و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار گردید.

 

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور ابعاد عملیات وعده صادق را تبیین کردند