Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگی و سخنگوی وزارت کشور ادعای دخالت وزارت کشور در تعیین جدول اقامت اجباری محکومان را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت کشور، سید سلمان سامانی در فضای مجازی نوشت: ادعای خلاف واقعِ تعیین جدولی به عنوان محل‌های اقامت اجباری محکومان دادگاه‌ها از سوی وزارت کشور، این روز‌ها مجددا در فضای مجازی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این در 30 دی ماه 1397 وزارت کشور با انتشار یک یادداشت رسانه‌ای اینگونه ادعا‌ها را بی اساس بر شمرده و مطلقاً رد کرده است. علت هم روشن است؛ بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب 1392، وزارت کشور هیچگونه نقشی در زمینه تعیین نقاط اقامت اجباری محکومان ندارد.
آیین نامه مربوط به اقامت اجباری صرفا توسط وزارت دادگستری تهیه می‌شود و به تصویب رئیس قوه قضاییه می‌رسد. بعلاوه در قانون مجازات اسلامی مصوب سال1392، هیچ منطقه از پیش تعیین شده‌ای برای اقامت اجباری محکومین (به اصطلاح تبعیدی) وجود ندارد.
قضات دادگاه‌ها به تشخیص خود و بر اساس ملاک‌هایی همچون نوع جرم، حساسیت و تأثیرگذاری جرم، شخصیت و سوابق مجرم و دیگر شاخص ها، محل اقامت اجباری اینگونه محکومین را مشخص می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکذیب دخالت وزارت کشور اقامت اجباری وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس

بر اساس روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های برتر و لیگ، یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود...

طرفداری| بر اساس ابلاغیه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه ها یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود.

بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود. یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.

تصاویر نامه های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • هیچ کشور‌ی اینگونه عملیاتی بر روی فضای اسرائیل نداشته است
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند