Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:01:37 GMT

کدام استان‌ها بارانی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۳۱۳

کدام استان‌ها بارانی می‌شوند؟

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز و طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شدت بارش امروز (۲۵ مرداد) در استان گیلان است و تا روز سه‌شنبه (۲۸ مرداد) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دریای خزر تا روز دوشنبه (۲۷ مرداد) مواج خواهد بود، اظهارکرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ مرداد) نیز بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای آینده در شرق کشور پدیده غالب وزش باد و گرد و خاک است همچنین دریای عمان طی پنج روز آینده مواج خواهد بود. طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ مرداد) نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ مرداد) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ مرداد) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1421800

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج‌شنبه ۶ تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آسمان استان صاف و همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز پنج‌شنبه ۶ تا تا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

اما در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما؛ در مناطق غربی استان از اواخر روز  ابری، بتدریج با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

به گزارش ایسنا مجموع بارندگی از بعدازظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت بدین شرح است: رینه ۵۶ ، پل سفید ۷۱، کجور ۵۲ ، دلیر ۳۹، بلده۳۸ و قراخیل قائمشهر ۴۰، آلاشت ۳۳، ساری ۳۷ و شیاده بابل ۳۲، بابلسر ۳۱، کیاسر ۵۲، آمل و جویبار ۳۲، دشت ناز ۳۶، بیشه بنه بهشهر ۳۹، کلاردشت ۲۵، سیاه بیشه ۱۹، ایزدشهر ۱۵و گلوگاه ۲۷، رامسر ۱۱، نوشهر۱۰ و تنکابن ۹، ایزدشهر ۱۵، بندر امیرآباد بهشهر ۲۳ میلیمتر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟