Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@09:54:32 GMT

رونمایی از لیست خریدی که گل‌محمدی به باشگاه داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۳۱۴

رونمایی از لیست خریدی که گل‌محمدی به باشگاه داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام رسمی سرپرست باشگاه، این لیست حاوی ۷ بازیکن در پست‌های مختلف است که مهدی رسول‌پناه باید در زمان شروع نقل و انتقالات یعنی بین ۶ شهریور تا ۲۴ آبان است، کارهای لازم برای جذب یاران مد نظر یحیی را انجام بدهد.

در لیست گل‌محمدی نام هیچ بازیکن ملی‌پوشی به چشم نمی‌خورد، اما او برای تقویت دفاع، خط میانی و به خصوص خط حمله، نقشه‌های زیادی کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر، از نام چند بازیکن مثل حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد میری، امین قاسمی‌نژاد، علیرضا حقیقی، صادق محرمی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، محمد مرادمند، حسین مهربان، احسان پهلوان و... برای حضور در پرسپولیس اخباری شنیده می‌شد، اما به گفته رسول‌پناه، لیست جدید یحیی فقط ۷ نفره است.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: مقابل گل‌گهر به دنبال سه امتیاز هستیم

256 251

کد خبر 1421805

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد

در حالی که صحبت از توافق یحیی گل‌محمدی با زنوزی بود، مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت در بازی یا بازی های پیش رو انتخاب کردند. این اقدام می‌تواند مقدمه‌ای بر آمدن یحیی در پایان فصل باشد. همچنین احتمال کنارگذاشتن برخی از ستاره‌های فعلی تراکتور مثل عبدی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی در پایان فصل نیز بسیار قوی است.

تراکتوری‌ها که به‌دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند. احتمال اینکه مطهری تا پایان فصل سرمربی بماند، زیاد است.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت. احتمالا او از امیر قلعه‌نویی اجازه لازم را گرفته است. 

دیگر خبرها

  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت