Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:41:00 GMT

بانوی دارتر خراسان جنوبی قهرمان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۵۷۱

بانوی دارتر خراسان جنوبی قهرمان کشور شد

کسب عنوان قهرمانی کشور توسط بانوی دارتر خراسان جنوبی، افتتاح یک سازمان مردم نهاد و انتخاب شهرستان قائنات به عنوان قهرمان نخستین دوره رقابت های اسلالوم استان از جمله خبرهای کوتاه حوزه اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، در یازدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور به میزبانی استان خراسان جنوبی که از ۱۷ مرداد ماه با حضور ۸۰ دارتر خانم از سراسر کشور و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره استاد هاشم جعفری ریاست فقید کمیته دارت استان هرمزگان و زیر نظر انجمن دارت کشور و کمیته اداک برگزار شد، «آتنا بیگمی» دارتر استان توانست با شکست «امیاری» از استان سیستان و بلوچستان قهرمان‌ مسابقات دارت آنلاین کشور شود و «فریده پیری» از تهران و «فاطمه تیز بین» از استان فارس به مقام سوم مشترک مسابقات رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

**افتتاح سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب در خراسان جنوبی

 به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب( رهسا) با هدف فعالیت در حوزه‌های فرهنگیف هنری و تخصصی استعدادیابی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از جوانان آغاز به کار کرد.

 

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هدف از برگزاری اینگونه مراسم ها برای آغاز به کار سازمان مردم نهاد جوانان، گفتمان سازی توجه به تشکل ها و فرهنگ سازی آنها به عنوان نمادهای اصلی مردم سالاری دینی در جامعه و تحقق این مهم است.

 

قائنات قهرمان نخستین دوره رقابت های اسلالوم خراسان جنوبی

نخستین دوره مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان با قهرمانی بانوان قائنات در پایانه مسافربری به کار خود پایان داد.

 

این دوره از رقابت ها با حضور ۱۸ شرکت کننده از شهرستان‌های طبس، بیرجند، سرایان و قائنات در دو کلاس ۱۵۰۰ سی سی و ۲ هزار سی سی به صورت افرادی و تیمی برگزار شد که در رده تیمی شهرستان‌های قائنات، بیرجند و سرایان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رده انفرادی در کلاس ۱۵۰۰ سی سی، حوا علیزاده، حسنیه یعقوبی و مریم نقی زاده از قائنات به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند و در کلاس ۲ هزار سی سی سعیده صاحب نژاد از بیرجند، فهیمه راستگونژاد و الهه جوراب‌لو از قائنات نیز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

 

در پایان رقابت ها با حضور اکبرپور رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان، ترحمی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، فلکی و طالبی رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائن از تیم های برتر و برترین های انفرادی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند سازمان مردم نهاد خراسان جنوبی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم استان خبر داد و گفت: به طور متوسط ماهیانه مردم استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرحیم لطفی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 13 میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان از سال گذشته تاکنون جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 34 درصدی داشته است.

وی گفت: در این مدت بیش از 8 میلیارد و 364 میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و...پرداخت شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: بیشترین درآمد صندوق‌های صداقات مربوط به صندوق‌های خانگی بوده که بالغ بر 9 میلیارد تومان از این محل جمع آوری شده و به طور متوسط ماهیانه مردم نیکوکار استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهداء کردند. 

وی، تعداد کل مشترکین صدقات را 198 هزار و 53 مشترک برشمرد وافزود: از این تعداد 106 هزار و 738 مشترک صندوق صدقات کوچک، 3 هزار و 507 صندوق بزرگ معابر واماکن و 87 هزار و 808 مشترک دارای کد QR هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود. 

لطفی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی، آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#056*8877* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.  

به گفته وی برای تمامی مشترکین صنادیق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب شده که می‌توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی به صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی کمیته امداد با نام «سامانه نیکوکاری» در راستای هوشمندسازی خدمات و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، دسترسی آسان در واریز کمک، جلوگیری از استهلاک پول ملی و... خبر داد.

لطفی خاطرنشان کرد: همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با دریافت این سامانه از نرم افزار کافه بازار و نصب برنامه مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، همه کمک‌های خود را به هر نیتی که دارند پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند