Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی روز شنبه در حاشیه آئین افتتاح ایستگاه ۱۳۲ آتش‌نشانی شهر تهران به خبرنگاران توضیح داد: هم‌اکنون پنج هزار پرسنل در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت خدمت می‌کنند که این آمار باید به هفت هزار نفر برسد.

وی ادامه داد: اهمیت و نیاز به سازمان آتش‌نشانی در حادثه پلاسکو به خوبی احساس شد و مجموعه شورای اسلامی شهر نیز در دوره کنونی به این موضوع توجه بیشتری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس شورای شهر تهران هم‌اکنون ۱۳۰ مرکز آتش‌نشانی در پایتخت به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند که باید به بیش از ۱۵۰ مرکز برسد.

«هاشمی» با بیان اینکه از نظر تأمین تجهیزات آتش‌نشانی کارهای زیادی لازم بود که انجام شود، گفت: در این راستا زمانی که هنوز ارز گران نشده بود تعداد زیادی از تجهیزات مورد نیاز را خریداری کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با تراکم و ازدیاد نیرو روبرو است، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانی به عنوان زیرمجموعه نهاد شهرداری تلاش کرد تا ثابت کند به پرسنل بیشتری نیاز دارد و از این‌رو به تازگی مجوز جذب ۲۰۰ نیرو برای این سازمان عملیاتی صادر شد.

به گزارش ایرنا آیین رونمایی از تجهیزات جدید و افتتاح ایستگاه شماره ۱۳۲ سازمان آتش‌نشانی با حضور «پیروز حناچی» شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز، شنبه در مرکز آموزشی سازمان آتش‌نشانی واقع در صالح‌آباد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها شهرداری تهران محسن هاشمی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران محسن هاشمی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شهرداری تهران محسن هاشمی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران سازمان آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند

مرتضی بخشی با اعلام اینکه گزارش حریق در روستای روح آباد به این سازمان اعلام که نیرو‌های این سازمان از ایستگاه شماره یک به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

رئیس آتش نشانی با اعلام اینکه علت حریق توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می‌باشد گفت: خوشبختانه با هوشیاری صاحب دکه تا قبل از رسیدن نیرو‌ها، مالک توانسته بود بخشی از آتش را مهارکند و پس از حضور نیرو‌های آتش نشان این دکه مواد غذایی ایمن سازی کامل شد.

وی همچنین از مهار حریق یک خودرو پراید در منزل مسکونی خبر داد وگفت: این حریق  در روستای احمد آباد رخ داد که نیرو‌های این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.
 
بخشی بیان کرد: حریق خودرو بدون آنکه به فردی آسیب وارد شود، مهار و محل ایمن‌سازی و نیرو‌ها بعداز ۴۵ دقیقه به ایستگاه برگشتند.

بخشی از شهروندانمرتضی بخشی رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار حریق یک دکه مواد غذایی در روستای روح آباد خبر داد. خواست تا با تهیه کپسول‌های آتش نشانی و فراگیری آموزش‌های لازم در زمان‌های حریق یاری رسان شهروندان و حادثه دیدگان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند