Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@11:24:32 GMT

ریزش 56000 واحدی شاخص بورس در 60 دقیقه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۶۸۲

ریزش 56000 واحدی شاخص بورس در 60 دقیقه

خبرگزاری آریا - شاخص بورس اوراق بهادار تهران با ریزشی بیش از 56000 واحدی در یک ساعت آغازین معاملات به عقب‌نشینی در کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی ادامه داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در معاملات روز جاری تالار شیشه ای «تا لحظه تنظیم خبر» شاخص بورس با 56224 واحد سقوط در کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی قرار گرفت و به یک میلیون و 919 هزار و 214 واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جزییات داد و ستدهای تالار شیشه ای نشان می دهد که همه شاخص های اصلی بورس «شاخص کل، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم» به طور میانگین حدود 2.40 درصد کاهش مواجه شده اند.
این اتفاق در حالی در بازار سهام رخ داد که شرکت های «صنایع پتروشیمی خلیج فارس با (6093) واحد، ملی مس ایران با (4008) واحد، فولاد مبارکه اصفهان با (3572) واحد، پالایش نفت اصفهان با (3160) واحد، پالایش نفت تهران با (2726) واحد، سرمایه گذاری غدیر با (2172) واحد و ایران خودرو با (2094) واحد» بیشترین تاثیر را در کاهش شدید نماگر تالار شیشه ای را بر عهده داشته اند.
جزییات معاملات تالار شیشه ای

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تالار شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۳۹۲۲ واحدی به ۲,۳۱۶,۷۴۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با رشد ۳۹۲۲ واحدی به ۲,۳۱۶,۷۴۰ واحدی رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۳۲۱.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۴۳۲۱.۴۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۶۳,۶۴۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۹۶۱.۹۵۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۸۰,۰۳۹,۰۸۵.۳۹۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746310

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس