Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:33:12 GMT

چه کسانی وام رونق تولید دریافت کردند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۷۳۲

چه کسانی وام رونق تولید دریافت کردند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس این آمار در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۸۱۷ میلیارد تومان در قالب ۶۷۶ فقره تسهیلات برای تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد، در راستای اقتصاد مقاومتی و بیش از ۷۹۱ میلیارد تومان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال در قالب ۱۵۶ فقره به استان‌های مختلف پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مدت ۱۸۰۸ مورد ثبت نام برای استفاده از تسهیلات رونق تولید انجام شده که ۱۰۷۲ مورد برای دریافت بیش از ۳۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و در نهایت ۶۷۶ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱۸۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده است؛ یعنی حدود ۶۳ درصد از کل ثبت نام کنندگان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

همچنین در سه ماهه اول امسال ۸۵۱ مورد ثبت نام برای استفاده از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال انجام شده که ۳۷۱ مورد برای دریافت تسهیلات ۲۷۰۶ میلیارد تومانی به بانک معرفی شده اند. در نهایت ۱۵۶ مورد پرداخت تسهیلات به ارزش ۷۹۱ میلیارد تومان صورت گرفته است؛ یعنی حدود ۴۲ درصد از کل ثبت نام کنندگان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

در این میان بیشترین پرداختی تسهیلات رونق تولید نیز مربوط به استان سمنان با مبلغ نزدیک به ۳۷۵ میلیارد تومان، گیلان با ۳۱۷ میلیارد تومان و همدان با ۱۵۵ میلیارد تومان بوده است. بیشترین تسهیلات تولید و اشتغال نیز به تهران، چهارمحال بختیاری و آذربایجان شرقی پرداخت شده؛ به‌طوری که مبلغ پرداختی به این استان‌ها به ترتیب ۱۰۹ میلیارد تومان، ۷۳ میلیارد تومان و ۵۳ میلیارد تومان بوده است.

کدام استان‌ها کمترین تسهیلات را به خود اختصاص دادند؟

البته در سه ماهه اول امسال از استان‌های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و کرمانشاه هیچ ثبت نامی برای دریافت تسهیلات رونق تولید انجام نشده و استان‌های خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویر احمد با وجود داشتن ۱۶ و یک ثبت نام در بخش تسهیلات رونق تولید دریافت نکردند. استان ایلام نیز کمترین تسهیلات رونق تولید، معادل ۷۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

در زمینه تسهیلات تولید و اشتغال نیز در سه ماهه اول امسال استان‌های کرمان و جنوب کرمان با وجود داشتن دو و پنج ثبت نام هیچ تسهیلاتی در این بخش دریافت نکرده‌اند. خراسان جنوبی نیز با دریافت ۱۶۰ میلیون تومان کمترین تسهیلات تولید و اشتغال را در سه ماهه اول اسال دریافت کرده است. 

لازم به یادآوری است که تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با بهره ۱۴ درصد پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب از این ظرفیت در راستای تامین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی و یا تکمیل واحدهای تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استفاده کنند.

پربیننده ترین اجرای برنامه‌های اقتصادی خبر از شکست تحریم آمریکا می‌دهد/ گشایش اقتصادی به زودی در کشور صورت می‌گیرد مهاجرت، سیاه یا سفید؟/ قبل از اقدام برای مهاجرت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ سهام عدالت در ریزش اخیر شاخص بورس نقش داشت روزانه بین 1500تا 1700میلیارد تومان به حجم نقدینگی افزوده می‌شود/ مجلس یکشنبه طرح دولت برای افزایش سرمایه شرکت‌ها را بررسی می‌کند رشد ۱۶برابری قیمت زمین در شهر تهران طی ده سال/ سهم ۴۷درصدی هزینه زمین در قیمت مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال رکود اقتصادی تسهیلات رونق تولید واحد تولیدی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سه ماهه اول امسال تسهیلات رونق تولید تولید و اشتغال میلیارد تومان استان ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزند آوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کرد

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن آرمات دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده اند پرداخت می‌شود.

وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.ir مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان عنوان کرد: تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن ۳۶ ماهه و فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن ۷۲ ماهه و برای فرزند پنجم ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۸۴ ماهه است.

آرمات با بیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود