Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر قدس خیانت به آرمان فلسطین است.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی  با اشاره به عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس آن را در تضاد آشکار با فلسفه تشکیل سازمان کنفرانس اسلامی دانست و تاکید کرد: فلسفه تشکیل سازمان کنفرانس اسلامی حمایت از آرمان فلسطین و همکاری بین کشورهای اسلامی در جهت حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین بود و این اقدام دولت امارات متحده عربی بازی کردن در زمین ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برای تکمیل پازل طرح شکست خورده معامله قرن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه اقدام امارات متحده عربی را خیانتی آشکار به سازمان همکاری های اسلامی و آرمان مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد که رژیم اشغالگر قدس را در سرکوب بیشتر مردم مظلوم فلسطین و اشغال بیشتر سرزمین فلسطینیان سوق می دهد. بدون تردید این اقدام خیانتکارانه دولت امارات برگ ننگین دیگری در کارنامه سیاه و جنگ افروزانه این رژیم در قبال مردم مظلوم یمن و اتش افروزی بیشتر رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود. البته این رژیم و برخی دیگر از دول مرتجع منطقه نظیر عربستان سالهاست در خدمت اهداف ننگین ایالات متحده و رژیم صهیونیستی هستند اما آشکار سازی روابط عادی با رژیمی که از ابتدای شکل گیری آن تاکنون چیزی جز نسل کشی و کشتار روزمره مردم فلسطین و نقض آشکار همه موازین بین المللی در کارنامه ننگین خود ندارد تیر خلاص بر آرمان مردمی است که جز مقاومت سلاح دیگری در اختیار ندارند.

وی در پایان گفت: تاریخ معاصر ثابت کرده است که اینگونه خیانت ها موجب همگرایی بیشتر مردم منطقه و تقویت محور مقاومت خواهد شد و مردم مسلمان منطقه شیخ زائد و حکام خیمه شب باز منطقه را از این خیانت آشکار پشیمان خواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم اشغالگر قدس مردم مظلوم سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  بارش شدید باران همچنان در امارات عربی متحده واقع در حوزه خلیج فارس ادامه دارد و سیل مرگبار و اختلال در پرواز‌ها را در دومین فرودگاه شلوغ دنیا موجب شده است. روز چهارشنبه سیل در فرودگاه بین المللی دبی لغو در حدود ۳۰۰ پرواز و تاخیر صد‌ها پرواز دیگر را موجب شد. بارش شدید بی سابقه در ۷۵ سال گذشته در امارات عربی متحده لغو گسترده پرواز‌ها را در فرودگاه دبی در پی داشت. این فرودگاه اعلام کرده است ازسرگیری فعالیت‌های ا ین فرودگاه مدتی زمان می‌برد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است
  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • حماس: مواضع دولت بایدن درباره غزه متناقض است
  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • ایران به دنبال تثبیت یک «عادی جدید» در منطقه/ اهداف ایران در حمله سنجیده و منطقی بود