Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نمی‌داند که آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم به چه صورت خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (جمعه) در سومین و مهم‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ واقع در شهر لیسبون پرتغال با نتیجه 8 بر 2 مغلوب بایرن مونیخ شد و به شکلی تحقیرآمیز از این رقابت‌ها وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا برای اولین بار از سال 1946 در یک بازی هشت گل دریافت کرد.

کیکه ستین پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود و ما گل‌های زیادی دریافت کردیم. تیم دستپاچه بود. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما سلطه بایرن مونیخ بر جنبه‌های زیادی از بازی به ما فشار زیادی وارد کرد.

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: در حال حاضر زود است که بخواهم فکر کنم که من در تیم خواهم ماند یا نه، چون تغییرات آینده به من بستگی ندارد. باید در این مورد به خوبی تأمل کنیم و وضعیت موجود و اهمیت این شکست دردناک و تحقیرکننده را در نظر بگیریم.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره اظهارات بعد از بازی پیکه که گفته بود تغییرات در بارسا باید شروع شود حتی اگر لازم به رفتن او از این تیم باشد، تأکید کرد: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. من تنها در حدود شش تا هشت ماه در بارسلونا هستم، ولی وقتی کسی مثل جرارد پیکه این حرف را می‌زند، حرف‌هایش باید درست باشد.

فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند

ستین در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که چه خواهد شد. در حال حاضر سرخوردگی عظیمی در تیم وجود دارد و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که درباره آینده نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا واژه های کاربردی مرتبط کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم ۳ سمپدوریا به دنبال کاهش قیمت انتقال مجید حسینی ۴ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۵ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۶ گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم ۷ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید ۸ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی مهمترین اخبار ورزشی صانعی: برای جام جهانی فوتسال بابد به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد لیگ برتر فوتبال|هفته سرنوشت‌ساز برای مدعیان بالانشین و کاندیداهای سقوط/ سایه دربی حذفی روی لیگ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی رضایی: نمی‌خواهیم تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود/ بازی سختی در رفسنجان داریم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کرونا در بسیاری از استان‌ها روند نزولی پیدا کرده است دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ ترین اخبار نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم