Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: در برنامه امروز قرار است کار در منازل و سبک و سیاق اشتغال‌زایی در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد، با زنی فداکار همراه خواهیم بود که برای حفظ کانون خانواده و عدم حضور فرزندانش بر سر چهار‌ راه‌ها، این بار خودش وارد گود شده است. تاریخ انتشار: 11:00 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۷۲۹

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون برنامه موضوع این هفته برنامه «شکلات تلخ» گفت: با توجه به اینکه محوریت برنامه در چند هفته ابتدایی با موضوع چالش‌های و نگرانی‌های مرتبط با کودکان کار تولید شد و در گفتگو با کارشناسان و مسئولین راهکار‌های ساماندهی این گروه آسیب‌ پذیر به بحث و تحلیل در آمد بر آن شدیم تا با توجه به روز خانواده، سرفصل اصلی به خیابان کشانده شدن کودکان را که قطعا در رأس آن مسائل اقتصادی است با فاکتور مهم و موثر خانواده پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» در همین راستا افزود: در برنامه امروز شنبه که محسن دلبری، مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان شکلات تلخ است، قرار است کار در منازل و سبک و سیاق اشتغال‌زایی در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد، با زنی فداکار همراه خواهیم بود که برای حفظ کانون خانواده و عدم حضور فرزندانش بر سر چهار‌ راه‌ها، این بار خودش وارد گود شده است.

کارگردان «برنامه شکلات تلخ» بیان کرد: «برنامه شکلات تلخ» شنبه با گپ و گفتی مفصل مسیر زندگی این زن گل‌فروش را محوریت برنامه قرار داده است و به زودی با ورود به موضوع اورژانس اجتماعی داستان و دلایل فاصله گرفتن دختران از خانه را تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

بنا بر این گزارش برنامه «برنامه شکلات تلخ»به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و با اجرای دکتر مهدی اسماعیل‌تبار و محمد جان‌نثاری، روز‌های شنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه ۰۰:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • داستان غم‌انگیز زنی که تنها همدم می‌خواست اما همسرش به دنبال پولش بود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • اعلام روزشمار هفته سلامت ۱۴۰۳
  • نویسنده «بی‌تابی آرزوها» خانواده را بستر روایت قرار داده است
  • بیش از ۲۷ میلیون نفر ، زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • ۲۷ میلیون نفر زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • ماجرای جالب شکلات دو هزار یورویی!