Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوری رییس سازمان آتش نشانی شهر تهران در مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳۲ سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه امروز با افزایش سرعت تکنولوژی گفت: از طرفی هم مشکلات شهرها از بعد ایمنی افزایش یافته است برخی از این مشکلات به واسطه عدم اقدامات صحیح و برخی هم به دلیل بی احتیاطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری افزود: توان مقابله و کیفیت مقابله با حوادث موضوع بسیار مهمی تاثیرگذاری بر امنیت هر شهر است و امروز شاهدیم در سازمان آتش نشانی در سه حوزه تمهیدات مهمی اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه بعد اول این تمهیدات، بروزرسانی تجهیزات است ابراز داشت: ما به هیچ عنوان هیچ انتهایی برای آن متصور نیستیم.

وی بعد دیگر را توسعه ایستگاه های آتش نشانی برشمرد که یکی از مهمترین شاخص ها زمان دسترسی به حوادث است و باید زمان پاسخگویی کاهش یابد.

داوری با اشاره به اینکه استاندارد امروز دنیا بسته به شرایط و مخاطرات متفاوت است گفت: نرم جهانی رسیدن به محل حادثه کمتر از ۶ دقیقه است و ما در شهر تهران در میانگین زمان پاسخگویی جلوتر از نرم جهانی هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بعد سوم ارتقا کیفیت عملکرد آتش نشانان است که به نظرم شخص بنده این بعد از دو بعد قبلی مهمتر است. آتش نشانان باید بهترین خدمات را در صحنه حوادث ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سه سال اخیر در هر سه بعد تلاش های بزرگی انجام گرفته است اما ما هیچ خط پایانی برای توسعه در هر سه بعد قائل نیستیم و همچنان به دنبال بهبود کیفیت هستیم.

کد خبر 4998717 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: تجهیزات آتش نشانی مهدی داوری آتش نشانی تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی وضعیت هوای تهران شورای شهر سازمان آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

کد خبر 846405 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه