Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به اهمیت بروزرسانی تجهیزات مورد نیاز در سازمان آتش نشانی گفت: هیچ خط پایانی برای این موضوع قائل نیستیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی داوری رییس سازمان آتش نشانی شهر تهران در مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳۲ سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: امروز با افزایش سرعت توسعه در دنیا مواجهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امروز تکنولوژی توسعه یافته است و از طرفی هم مشکلات شهر‌ها از بعد ایمنی افزایش یافته است برخی از این مشکلات به واسطه عدم اقدامات صحیح و برخی هم به دلیل بی احتیاطی است.

داوری گفت: توان مقابله و کیفیت مقابله با حوادث موضوع مهمی است و تاثیرگذار بر امنیت هر شهر؛ و امروز در سازمان آتش نشانی در سه حوزه تمهیدات مهمی اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: بعد اول بروزرسانی تجهیزات است که ما به هیچ عنوان هیچ انتهایی برای آن متصور نیستیم.

وی ادامه داد: بعد دیگر توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی است. یکی از مهمترین شاخص‌ها زمان دسترسی به حوادث است و باید زمان پاسخگویی کاهش یابد.

داوری گفت: استاندارد امروز دنیا بسته به شرایط و مخاطرات متفاوت است، اما نرم جهانی رسیدن کمتر از ۶ دقیقه است، اما در شهر تهران در میانگین زمان پاسخگویی جلوتر از نرم جهانی هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بعد سوم ارتقا کیفیت عملکرد آتش نشانان است که به نظرم شخص بنده این بعد از دو بعد قبلی مهمتر است. آتش نشانان باید بهترین خدمات را در صحنه حوادث ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سه سال اخیر در هر سه بعد تلاش‌های بزرگی انجام گرفته است، اما ما هیچ خط پایانی برای توسعه در هر سه بعد قائل نیستیم و همچنان به دنبال بهبود کیفیت هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش نشانی شهر ایمنی مشکلات شهر سازمان آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • سوت سرنوشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران