Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از عدم اختصاص بودجه مقابله با کرونا به شهرداری تهران انتقاد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی  مجید فراهانی در صفحه شخصی خود درباره عدم اختصاص بودجه مقابله با کرونا به شهرداری تهران انتقاد کرد.

وی نوشت:

1- دولت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 -وزیر بهداشت گفت: سی درصد این مبلغ به وزارت بهداشت داده شده است.

 3- شهرداری تهران تاکنون بیش از نود میلیارد تومان در مقابله با کرونا هزینه کرده اما ریالی دریافت نکرده است.

4- پیدا کنید یورو فروش را ؟!

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 169 نفر در 24 ساعت گذشته"کنکوریها" این توصیه‌‌های ضدکرونایی را فراموش نکنند!آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 63000 هندی در 24 ساعت گذشته +جدول تغییرات

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا شورای شهر تهران بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تکاندن لباس بیماران مبتلا به کرونا باعث پخش شدن ویروس می‌‌شود! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تکاندن لباس بیماران مبتلا به کرونا باعث پخش شدن ویروس می‌‌شود! واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا شورای شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۲ انفجار و آتش‌سوزی شدید در ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی + فیلم و تصاویر ۳ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۴ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۵ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم ۶ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۷ دانش‌آموزان با لباس رسمی در کلاس مجازی حاضر شوند ۸ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات مهمترین اخبار اجتماعی مشخص نیست حدود ۵۰ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" برای چه کسر می‌شود؟!/ عدم صداقت مسئولان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان چالش‌ جدید "محسن هاشمی" برای تصدی مجدد ریاست شورای شهر تهران تکذیب دخالت وزارت کشور در تعیین محل اقامت اجباری محکومان/هیچ مکان پیش‌فرضی وجود ندارد نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کرونا در بسیاری از استان‌ها روند نزولی پیدا کرده است/کنکور برگزار می‌شود دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای شهر تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران آخرین آمار جهانی کرونا ۲۴ ساعت گذشته مقابله با کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

به گزارش «تابناک»، احمد احمدی صدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ویژه  آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف تهران، گفت: از زمان تأسیس قرارگاه اجتماعی تاکنون اقدامات زیرساختی زیادی توسط شهرداری تهران در این قرارگاه ایجاد شد، بگونه‌ای که دیگر از پاتوق هایی همچون هرندی، فرحزاد و... خبری نیست و این نتیجه تلاش‌های دو سال اخیر است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ در ساماندهی معتادان متجاهر نبود ظرفیت مناسب برای نگهداری بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر در قالب قرارگاه اجتماعی این مشکل  بزرگ برطرف شد، بگونه ای که بیش از ۱۰ هزار ظرفیت ایجاد شد که از این ۱۰ هزار ظرفیت ۷۵۰۰ ظرفیت توسط شهرداری تهران در دو سال گذشته ایجاد شده است و اگر این ظرفیت ایجاد نمی شد حالا شاهد کاهش تعداد معتادان در شهر نبودیم.

پلمب و دیوارکشی بیش از ۴۰۰ پلاک قرمز در پایتخت طی دو سال گذشته 

احمدی صدر با تأکید بر اینکه ما در روزگاری نه چندان دور در تهران پاتوق هایی داشتیم که شاید در برخی پاتوق ها تا ۱۵۰۰ معتاد متجاهر نیز داشت، ادامه داد: پاتوق‌های بزرگی در تهران داشتیم که مردم نمی توانستند از محیط‌های پیرامونی و محله خود استفاده کند که خوشبختانه این پاتوق‌های بزرگ در دوسال گذشته کاملا پاکسازی شد. همچنین در تهران با پدیده خانه‌های پلاک قرمز مواجه بودیم، خانه‌هایی که محل تجمع مواد فروشان، خرده فروشان، مصرف کنندگان و بزه کاران بود و هر چقدر عملیات و ساماندهی برای مهار این خانه‌ها انجام می شد، اما فایده ای نداشت و در این دو سال گذشته بیش از ۴۰۰ پلاک قرمز در پایتخت پلمب و دیوارکشی شد.

مراکز «یاورشهر» شهرداری تهران پذیرای تمام منع پذیرشی هاست

احمدی صدر با تأکید بر اینکه شهرداری تهران در این دو سال متولی آسیب دیدگانی بود که اصطلاحاً منع پذیرشی بودند، خاطرنشان کرد: آسیب دیدگان دارای زخم بازها، عفونی ها، بانوان، کبر سن، صغر سن، ایدز، هپاتیت و ... از سوی هیچ نهادی پذیرش نمی شدند که شهرداری تهران مسئولیت نگهداری از آنها را برعهده گرفت، بگونه‌ای که امروز مراکز «یاورشهر» ما پذیرای تمام منع پذیرشی ها در سراسر تهران است و چالش عدم پذیرش این جماعت به لطف الهی حل شد.

تحقق ۸۰ درصد عملیات ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در بازه زمستان ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۲

وی با تأکید بر اینکه ۸۰ درصد عملیات ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در بازه زمستان ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۲ محقق شد، افزود: در جلسه شهردار تهران با تمام رده‌های شهرداری تهران از اجرای مرحله پاکسازی و ساماندهی تکمیلی رونمایی شد، بگونه‌ای که اکنون شاهد آن هستیم که کودکان کار ، معتادین متجاهر، متکدیان، آسیب دیدگان اجتماعی و ... مورد ساماندهی قرار گرفتند و حالا وارد مرحله بسیار مهم و اصلی می شویم که مردم باید از شهر و محله خود صیانت کنند و در صورت مشاهده این افراد به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

احمدی صدر تشریح کرد: در کنارمساجد، هیات ها، گروه های فعال مدنی و... که می بایست مراقب محله خود باشند و به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند، به دستور شهردار تهران، شهرداران نواحی نیز مستقیما وارد عملیات شده و آنها هم باید محلات خود را رصد کنند.

تهران به وضعیت مناسبی در حوزه آسیب های اجتماعی رسیده

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در بازه زمانی طولانی ایجاد و تثبیت شدند و نباید توقع داشت که یک شبه جمع شود، گفت: شهر بعد از دو سال تلاش پی در پی به وضعیت مناسبی در حوزه آسیب های اجتماعی رسیده، اما دقت داشته باشید که اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی همچون مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود غیر مجاز اتباع و مهاجران، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود، آسیب های اجتماعی تکرار می شود و لازم است که   مسئولین، نهادها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی، فرهنگ سازی عمومی و... بیشتر بپردازند تا شاهد باشیم آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • خاندوزی : نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند
  • خاندوزی: ضمانت بانکی و اوراق گام جایگزین مالیات و عوارض نقدی تولیدکنندگان می‌شود
  • خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت